صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۳۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

قرعه هدایت تیم ملی به نام چه کسی در می‌آید؟/ گزینه‌های سرخابی روی میز انتخاب

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال از میان گزینه‌هایی انتخاب می‌شود که سابقه سرمربیگری در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند.
کد خبر : 466094

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد تا نام او از میان گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال خارج شد.


حالا مدیران فدراسیون فوتبال دو گزینه مهم دارند که به‌احتمال فراوان یکی از آن‌ها هدایت یوزهای ایرانی را بر عهده خواهند گرفت. امیر قلعه‌نویی و علی دایی مربیانی هستند که به فدراسیون برنامه داده‌اند و هر دو نفر سابقه سرمربیگری تیم ملی را در کارنامه دارند.


امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا 2007 سرمربی تیم ملی بود که پس از شکست برابر کره جنوبی در ضربات پنالتی در مرحله یک‌چهارم نهایی کنار گذاشته شد.


علی دایی هم در مرحله انتخابی جام جهانی 2010 سرمربی تیم ملی بود که پس از شکست برابر عربستان در ورزشگاه آزادی و کمرنگ شدن شانس صعود به آن مسابقات، از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد.


این دو مربی سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارند که البته تعداد قهرمانی‌های قلعه‌نویی بیشتر است اما نکته مهم اینکه، تجربه هر دو نفر نسبت به قبل بیشتر شده و آن‌ها می‌توانند عملکرد بهتری را در صورت انتصاب در پست سرمربیگری تیم ملی ارائه کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر