صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۸
پدر یکی از جانباختگان حادثه هواپیما در گفتگو با آنا:

پسرم برای تولید و ارتقای علمی کشور تلاش می‌کرد/ تحرکات فتنه‌گران را محکوم می‌کنیم

پدر شهید میلاد نهاوندی جانباخته سانحه هواپیمایی ضمن محکوم کردن برخی تجمعات و تحرکات، گفت: باید مشکلات و مسائل را آسیب‌شناسی کنیم تا به این مرحله نرسد.
کد خبر : 465848

قاسم نهاوندی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به تحرکات و تجمعات شب گذشته توسط برخی افراد، گفت: تحرکات فتنه‌گران را محکوم می‌کنیم. بنده یک آدم فرهنگی و هنری هستم و معتقدم باید ساختارها و تشکیلات نظام حفظ شود؛ اما اصلاحاتی باید صورت بگیرد و سیستم به شکل اصولی، علمی و تخصصی ادامه مسیر دهد.


وی افزود: بنده نیز پیشنهادها و انتقاداتی از وضعیت موجود دارم؛ اما در جهت براندازی نظام نبوده، بلکه برای تقویت آن است و با اصول انقلاب هیچ مشکلی ندارم.


پدر شهید میلاد نهاوندی همچنین تجمعات و تحرکات برخی افراد را محکوم کرد و گفت: این اعمال تیشه به ریشه انقلاب می‌زند؛ ولی باید مشکلات و مسائل را آسیب‌شناسی کنیم تا به این مرحله نرسد.


نهاوندی درباره مرز بین تجمعات مسالمت‌آمیز و فتنه‌گران گفت: اگر به نیت تخریب نظام و انقلاب وارد خیابان شویم، بنده کاملاً با این حرکت مخالفم، اما برای مطالبه حق و ارائه نظرات برای اصلاحات امور مشکلی وجود ندارد.


وی عنوان کرد: مردم سعی می‌کنند احساسات خود را بروز بدهند، اما نباید عده‌ای از این موقعیت سوءاستفاده کنند. جوّ موجود را باید با اتخاذ یک دیدگاه خاص، عطوفت و مهربانی حل و فصل کرد.  باید با یکدیگر هماهنگ و متحد باشیم و این گونه نباشد که هرکس ساز خود را بزند، چراکه همه چیز به هم می‌ریزد و سیستم به‌درستی عمل نمی‌کند و خطاهایی به وجود می‌آید.


نهاوندی خاطرنشان کرد: پسر من که در رشته دکتری مهندسی شیمی در دانشگاه آنتاریو کانادا مشغول تحصیل بود، مقالات مختلفی را ارائه داد و  برای تولید و ارتقای علمی کشور تلاش می‌کرد.


انتهای پیام/4112/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: بویینگ
ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
شستشو نشده
23:55 - 1398/10/25
فقط تو از جان باختگان این طرفی هستی بگو چقدر پول گرفتی که شرفت رو فروختی، اونایی دیگه حاظر نشدن مثل تو خودشون و بفروشن خجالت بکش
Mohmd
20:54 - 1398/10/25
درود و سلام من بر تو پدر مهربان به درستی اشاره کردی من با شما موافقم نباید به اصل انقلاب ضربه زد در ایران باید اتحاد جمعی حفظ شود و برای برون رفت از بحران باید صبوری پیشه کنیم این وطن شهدای بسیاری تقدیم کرده باید از خون شهیدان محافظت کنیم