صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴

دربی 81 برنده نداشت؛ رهایی پرسپولیس از شکست در دقیقه 95

هشتاد و یکمین دربی پایتخت که با قضاوت محسن ترکی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی آغاز شد در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
کد خبر : 46574

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ پانزدهم ساعت ۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که تلاش دو تیم بعد از 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. برای استقلال جابر انصاری در دقیقه 49 به ثمر رساند و گل تساوی بخش بازی را بنگستون در دقیقه 5+90 وارد دروازه استقلال کرد.


بنا بر تصمیم پرویز مظلومی، سرمربی آبی‌پوشان، استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، هرائرمگویان، حنیف عمران‌زاده،میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و جابر انصاری وارد مسابقه شد.


برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، نیز تیمش را با این نفرات روانه میدان کرد: سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه،محسن مسلمان و مهدی طارمی.


گزارش لحظه به لحظه بازی به شرح زیر است:


-در دقیقه 2 یعقوب کریمی از سمت چپ استقلال حرکت کرد که کامیابی‌نیا بر روی او مرتکب خطا شد. خسرو حیدری پشت این توپ ایستاد اماسانتر او روی دروازه پرسپولیس برای آبی‌پوشان نتیجه‌ای نداشت.


-دو دقیقه بعد بازیکنان استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس طی چند رفت و برگشت صاحب موقعیت شدند که امید ابراهیمی در نهایت پا به توپ شد و خود را در محوطه جریمه روی زمین انداخت که داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت.


-در دقیقه 6 یعقوب کریمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که شوت او با فاصله بسیار زیاد به بیرون رفت.


-از دقیقه 6 تا 10 بازی اتفاق خاصی در جریان بازی نیفتاد


-در دقیقه 11 رامین رضاییان حرکتی از سمت راست پرسپولیس انجام داد و در محوطه جریمه خود را روی زمین انداخت اما داور به خطا اعتقادی نداشت.


-در دقیقه 14 فرشاد احمدزاده در پشت محوطه جریمه استقلال ضربه قیچی‌برگردانی زد که توپ به امید عالیشاه رسید و او در حالی که در آفساید هم قرار نداشت در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت اما نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. بعد از این صحنه استقلالی‌ها توسط جابر انصاری صاحب موقعیت شدند که او به علت تعلل توپ را از دست داد. در توپ برگشتی پرسپولیس توسط مهدی طارمی صاحب موقعیت شد. او از زمین تیمش توپ را در اختیار گرفت و به سمت دروازه استقلال حرکت کرد اما از سوی بازیکن استقلال متوقف شد.


-در دقیقه 20 رامین رضاییان سانتری را از سمت راست پرسپولیس فرستاد که میلاد فخرالدینی توپ را از مقابل دروازه استقلال دور کرد.


-در دقیقه 23 در یک رفت و برگشت کمال کامیابی‌نیا پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد و چند متری را پا به توپ حرکت کرد اما در نهایت توپ را از دست داد.


-در دقیقه 24 تمامی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به یاد هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس ایستادند و برای دقایقی او را تشویق کردند. داور مسابقه هم سوت خود را به صدا در آورد و برای لحطاتی یاد و خاطره نوروزی گرامی داشته شد.


-در دقیقه 27 استقلال صاحب ضربه کرنری شد که خسرو حیدری پشت توپ ایستاد و سانتری انجام داد که بنگر مجددا توپ را به بیرون زد.


-در دقیقه ۳۰ دو تیم نمایش قابل قبولی در این دقایق داشتند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه و ببینندگان تلویزیونی را راضی کردند.


- دقیقه ۳۶ پرسپولیس که بعد از ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی بهتر از حریف ظاهر شد حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه استقلال طراحی کرد اما راه به جایی نبرد.


- در دقیقه 38 ضربه سر میثم مجیدی با اختلاف اندکی به بیرون رفت.


-در دقیقه 41 داور به میثم مجیدی به دلیل خطا روی سوشا مکانی کارت زرد نشان داد.


- دقیقه 42 استقلالی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که از این ضربه راه به جایی نبردند و سوشا مکانی توپ را گرفت. میثم مجیدی زمان بازگشت به زمین خودشان روی مکانی مرتکب خطا شد و کارت زرد گرفت.


-در دقیقه 44 مهدی رحمتی ضربه احمد نورالهی را مهار کرد و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.


نیمه دوم


-دقیقه 47، پرسپولیس ناز جناح راست صاحب موقعیت شد که توپ ارسالی را مهدی رحمتیمهار کرد.


- دقیقه 49، سانتر خسرو حیدری از جناح راست روی سر جابر انصاری نشست و این بازیکن به ضربه سر دروازه سوشا مکانی را باز کرد.


-در در دقیقه 55 بنگستون به جای احمد نوراللهی که لنگان لنگان زمین بازی را ترک می‌کرد به میدان رفت.


-در دقیقه 56 نیز محمدرضا خرسندنیا به جای یعقوب کریمی وارد زمین شد.


-در دقیقه 56 مهدی طارمی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که محسن ترکی خطای او روی میلاد فخرالدینی را اعلام کرد.


-در دقیقه 58 اولین کرنر پرسپولیس به دست آمد که رحمتی توپ ارسالی را دفع کرد.


-در دقیقه 60 مهدی طارمی توپ ارسالی را به سمت دروازه استقلال زد که با فاصله به بیرون رفت.


-در دقیقه 60 سجاد شهباززاده از استقلال کارت زرد دریافت کرد تا جمع بازیکنان اخطاری استقلال به عدد دو برسد.


-در دقیقه 62 امید ابراهیمی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و فرصتی برای آبی‌پوشان به دست آمد. امید ابراهیمی ضربه بسیار زیبایی زد که سوشا مکانی توپ را به کرنر فرستاد.


-در دقیقه 65 پرسپولیس صاحب دومین کرنر خود شد که محسن ترکی پس از ارسال محسن مسلمان، دستور به تکرار ضربه را داد که در ارسال مجدد هم سرخ‌پوشان به نتیجه‌ای نرسیدند.


-در دقیقه 67 رامین رضاییان توپی را به روی دروازه استقلال ارسال کرد که کامیابی‌نیا با سر توپ را برای بنگر کاشت اما مدافع سرخ‌پوشان نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند.


-در دقیقه ۶۸ بنگر صاحب موقعیت شد اما ضربه وی از درون محوطه جریمه با بالای دروازه رفت.


- در دقیقه ۷۰ خروج اشتباه رحمتی دروازه استقلال را به خطر انداخت اما عمران‌زاده توپ را به بیرون زد.


- در دقیقه ۷۳ سیدمحسن کریمی به جای خسرو حیدری وارد زمین شد. دو دقیقه بعد هم علی علیپور به جای امید عالیشاه وارد زمین شد.


- در دقیقه ۷۹ پرسپولیس صاحب چند موقعیت خوب شد که در یکی از این موقعیت‌ها توپ از اختیار رحمتی هم خارج شد اما در رفت و برگشت مدافعان آبی توپ را دور کردند.


-در دقیقه 81 سجاد شهبازراده جای خود را به امین حاج‌محمدی داد که این بازیکن در دقیقه 83 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.


-در دقیقه 86 علی علیپور توپی را از روی خط اوت بیرون کشید که داور مسابقه اعلام ضربه کنار دروازه را زد.


-داور مسابقه 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.


-در دقیقه 90 امید ابراهیمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا سویمن بازیکن استقلال باشد که در این بازی کارت گرفته باشد.


-در دقیقه 90 محسن کریمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.


-در دقیقه 1+90 رحمتی برخوردی با رضا نورمحمدی داشت که دروازه‌بان استقلال دچار مصدومیت شد چند دقیقه‌ای بازی متوقف شد.


-در دقیقه 3+90 داور پشت محوطه جریمه استقلال ضربه ایستگاهی اعلام کرد که مهدی طارمی پشت توپ ایستاد و ضربه را به مدافعان استقلال کوبید.


-در دقیقه 5+90 طی رفت و برگشتی توپ بعد از برخورد با بنگستون درون دروازه استقلالی‌ها وارد شد تا دربی 81 با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر