صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

مرکز تماس «کاشف» راه‌اندازی شد

روابط بانک مرکزی به اطلاع می‌رساند هم‌وطنان گرامی در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط‌ با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایید.
کد خبر : 465236

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از بانک مرکزی، بانک مرکزی در اعلامیه خود اعلام کرد: 
مركز تماس كاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزي آماده دريافت پیشنهادات و یا انتقادات هم‌ميهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است.


شايان ذكر است تماس با مركز فوق در تمامي استان‌هاي كشور به جز ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بدون نياز به پيش‌شماره امكان‌پذير بوده و هم‌وطنان محترم ساكن در استان‌هاي مذکور براي تماس با این مركز بايد ٠٢١٩١٠٠٩٩٦٠ را شماره‌گيري کنند.


لازم به ذکر است امکان دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک از ۱۷ دی‌ماه شروع شده و تمامی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به تدریج تا پایان دی‌ماه این خدمت را ارائه می‌دهند.


هموطنان لازم است برای ارائه تأییدیه شماره تلفن همراه از طریق ارتباط با مرکز تماس بانک خود یا شعبه‌ و یا وب‌سایت بانک خود اقدام نمایند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: بانک مرکزی
ارسال نظر
نظرات بینندگان 3 نظر
غلامرضا سپیددم
21:53 - 1401/04/15
خواهشمندم پس از اینکه تلفن در اختیار مردم بگذارید اطمینان حاصل فرماید که تلفنهای شما واقعا کار میکنه یا خیر بنده 25دفیقه پشت خط ارتباط سبز بودم وبهم میگفت که شما نفر اول تو صف انتظار هستید وآخرشم قط کرد ودوم تلفن دیگر 910009960شما میگوید صندوق پستی پر هست ونمیتوان جوابگو بود وقط میشود واقعا کجا باید مشکل حل کرد
غلامرضا سپیددم
21:53 - 1401/04/15
خواهشمندم پس از اینکه تلفن در اختیار مردم بگذارید اطمینان حاصل فرماید که تلفنهای شما واقعا کار میکنه یا خیر بنده 25دفیقه پشت خط ارتباط سبز بودم وبهم میگفت که شما نفر اول تو صف انتظار هستید وآخرشم قط کرد ودوم تلفن دیگر 910009960شما میگوید صندوق پستی پر هست ونمیتوان جوابگو بود وقط میشود واقعا کجا باید مشکل حل کرد
غلامرضا سپیددم
21:53 - 1401/04/15
خواهشمندم پس از اینکه تلفن در اختیار مردم بگذارید اطمینان حاصل فرماید که تلفنهای شما واقعا کار میکنه یا خیر بنده 25دفیقه پشت خط ارتباط سبز بودم وبهم میگفت که شما نفر اول تو صف انتظار هستید وآخرشم قط کرد ودوم تلفن دیگر 910009960شما میگوید صندوق پستی پر هست ونمیتوان جوابگو بود وقط میشود واقعا کجا باید مشکل حل کرد
غلامرضا سپیددم
21:53 - 1401/04/15
خواهشمندم پس از اینکه تلفن در اختیار مردم بگذارید اطمینان حاصل فرماید که تلفنهای شما واقعا کار میکنه یا خیر بنده 25دفیقه پشت خط ارتباط سبز بودم وبهم میگفت که شما نفر اول تو صف انتظار هستید وآخرشم قط کرد ودوم تلفن دیگر 910009960شما میگوید صندوق پستی پر هست ونمیتوان جوابگو بود وقط میشود واقعا کجا باید مشکل حل کرد