صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۸
حاج‌بابایی خبر داد؛

اختصاص 200 میلیون یورو برای تقویت نیروی قدس سپاه

نماینده مردم همدان در مجلس از طرح اصلاح قانون متقابل در برابر اعلام سپاه خبر داد و تأکید کرد که بر اساس ماده 3 این طرح دولت باید جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس، مبلغ 200 میلیون یورو به این نیرو اختصاص دهد.
کد خبر : 464804

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حمیدرضا حاجی‌بابایی از طرح «اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا در این فراکسیون خبر داد.


وی با اعلام خبر طرح فراکسیون نمایندگان ولایی برای انتقام سخت از آمریکا گفت: در ماده (۱) قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا مصوب 1398/02/03 «عبارت تمامی اعضای پنتاگون و شرکت‌ها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبل از عبارت «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کام)، نیروها و سازمان‌ها و یا نهادهای تحت اختیار این فرماندهی اضافه می‌شود.


نماینده مردم همدان و فامنین افزود: بر اساس ماده ۲ این طرح در ماده (4) قانون، عبارت «تمامی اعضای پنتاگون و شرکت‌ها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» قبل از عبارت «فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کامه) اضافه می‌شود.


رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: همچنین در ماده ۳ این طرح آمده است که دولت موظف است جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران مبلغ 200 میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار این نیرو قرار دهد.


پایان پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر