صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در واحد مرودشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و تعدادی از استادان این واحد دانشگاهی با مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : 46415

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در جلسه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس، با معرفی توانمندی‌های این واحد دانشگاهی، زمینه‌های مشترک همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از جمله امکان برگزاری دوره‌‌های کوتاه مدت آموزشی از سوی مدرسان واحد دانشگاهی، امکان مشارکت واحد دانشگاهی در انجام پروژهای تحقیقاتی مشترک، امکان انجام پروژه های کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های مورد نیاز اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و نیز فرصتها و تسهیلات موجود در زمینه ادامه تحصیل کارمندان و معلمین شاغل در آموزش و پرورش استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را برشمرد.


در ادامه جلسه دکتر رضا زارعی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت قابلیت‌های دانشکده با مدیریت خود را برشمرد.


سپس دکتر محمدرضا صالحی‌زاده رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گزارشی از تعاملات و تفاهم‌نامه‌های منعقده با سازمانها و صنایع استان فارس ارائه کرد و بر جدیت واحد دانشگاهی در ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به صنایع و سازمانهای مختلف استان فارس تاکید کرد.


در این جلسه، حمیدرضا آذری، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس نیز با استقبال از تعامل آن سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، تاکید کرد: موارد پیشنهادی و همچنین نتایج بحث و بررسی در جلسه دیگری با حضور معاونان آن سازمان مطرح و در هفته‌های آتی در یک بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، زمینه‌های بالقوه تعامل در بررسی و زمینه انعقاد یک تفاهم‌نامه جامع فراهم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر