صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

مدرس واحد میانه مربی نمونه کشوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شد

مدرس رشته مکانیک خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با احراز رتبه اول به عنوان مربی نمونه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور انتخاب شد.
کد خبر : 46299

مهندس بهنام رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: این موفقیت در بین 480 نفر مربی مکانیک در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کل کشور به دست آمد.


وی افزود: با تدریس دروس رشته مکانیک خودرو، از سال 91 تاکنون به عنوان مربی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات ملی مهارت که هر سال در مراحل شهرستان، استان، کشور و جهانی برگزار می‌شود مشغول به فعالیت هستم.


مدرس واحد میانه تصریح کرد: در سال 91 توانستیم در رشته فناوری خودرو مقام‌های اول، دوم و سوم شهرستانی و استانی را با مهدی عونی (مقام اول کشوری)، آرش آریاپور و کاوه کاظم خانی از دانشجویان این واحد دانشگاهی کسب کنیم.


رمضانی با توجه به دیگر افتخارات کسب شده با دانشجویان واحد میانه، گفت: در سال 92، سعید هریسی دانشجوی این دانشگاه در رشته صافکاری خودرو به مقام اول کشوری رسید و با یک مقام چهارمی دیگر در این سال، دیپلم افتخار مسابقات را به دست آوردیم.


وی با توجه به سه مقام برتر کسب شده در سال 93 در سطوح شهرستان، استان و کشوری و شرکت در مرحله جهانی، ادامه داد: در سال 1390 یک جلد کتاب با عنوان «سیستم‌های انژکتور بنزینی» تألیف کرد و از آن سال به بعد نیز به عنوان کارشناس داور استانی و کشوری انتخاب شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر