صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
در بازدید از واحد بابل

عضو برد مامایی وزارت بهداشت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد در رشته‌های پزشکی کار را تخصصی‌تر کرده است

عضو برد مامایی وزارت بهداشت تاکید کرد: ارتقای کیفیت علمی و تشکیل کمیته تحقیقات و انجمن علمی دانشجویان رشته مامایی و کیفی‌سازی کمک خدمات آموزشی، بیمارستانی، آزمایشگاهی، فعالیت‌های دانشجویی و تحقیقاتی مهمترین برنامه‌های رشته مامایی است.
کد خبر : 46276

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیات بازرسی و ارزشیابی مامایی متشکل از دکتر افسانه کرامت عضو برد مامایی ایران، دکتر محبوبه فرامرزی عضو هیأت علمی علوم پزشکی بابل و دکتر مرضیه مسجودی نماینده برد مامایی سازمان مرکزی، از فضاهای آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاه‌های، سالن آمفی تئاتر، پراتیک، درمانگاه، سالن اینترنت و تجهیزات کمک خدمات آموزشی واحد بابل و بیمارستان سرویس‌دهنده به گروه مامایی بازدید به عمل آوردند و وضعیت رشته کار‌شناسی مامایی این واحد را مورد ارزیابی قرار دادند.


عضو برد مامایی ایران گفت: رویکرد ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی در تخصیص فضای بودجه‌ای برای رشته‌های پزشکی کیفیت کار را تخصصی‌تر کرده، این حرکت دکتر میرزاده حساسیت‌ها را در آموزش بالینی برای سلامت انسان‌ها خیلی متفاوت کرد بنابراین، این نگاه وی قابل قدردانی و تشکر است.


دکتر افسانه کرامت، واحد بابل را به لحاظ امکانات پزشکی خوب توصیف کرد و افزود: وضعیت آموزش مامایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بسیار مطلوب و امکانات این دانشگاه به ویژه درباره پراتیک، skill lab و کتابخانه و برنامه‌ریزی آموزشی بسیار عالی و نمونه بوده و می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


عضو برد مامایی ایران امکانات و فضای آموزشی و قابلیت‌های واحد بابل را مثبت ارزیابی کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در بخش سخت‌افزاری از قبیل عرصه فیزیکی، کلاس‌های درسی، امکاناتIT، آزمایشگاه‌های فعال و مجهز، درمانگاه، آمبولانس، فضای آموزشی مناسب، سابقه طولانی رشته مامایی از سال 1365 تاکنون توانست نیروی انسانی متخصص و خوبی را تربیت کند.


وی گفت: در واحد بابل دانشجویان خیلی راحت به استادان، مربیان ،پرسنل ،مسئول بالینی و کارشناسان آموزش دسترسی دارند، جو همکاری و هم اندیشی علمی در محیط دانشگاه و بیمارستان در سطح بالا مشاهده می‌شود که رضایت‌مندی دانشجویان و بیمارستان طرف قرارد خودگواه این ادعاست.


کرامت بیان کرد: هدف از بازدیدهای دوره‌ای این است که کیفیت آموزش و پژوهش در رشته مامایی با استفاده حداکثری از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه توان افزایی اعضای هیأت علمی و کادر آموزشی افزایش یابد،در این راستا وزارت بهداشت به شما کمک خواهد کرد.


حجت‌الاسلام دکتر حسن قلی‌پور سرپرست واحد بابل، دکتر عرفان معماریان معاون آموزشی، دکتر یدالله‌زاده معاون اداری و مالی و دکتر عیسی غلام پور رئیس دانشکده علوم پایه این واحد گزارشی را درباره عملکرد و امکانات و تجهیزات علمی،پژوهشی و آموزشی رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی بابل ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر