صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
درگفت‌وگو با آنا

جعفرکاشانی: 6 تایی‌ها بعید است دوباره تکرار شود/ شکست استقلال غیرممکن نیست

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قلبا دوست دارم که برنده این بازی شویم اما با اهمیت‌تر از پیروزی رعایت اخلاق توسط بازیکنان و تماشاگران تیم است.
کد خبر : 46065

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگارورزشی خبرگزاری آنا خاطرنشان کرد:« دربی یک بازی سمبلیک است که تمام مردم ایران مترصد تماشای آن هستند. البته که این بازی 3 امتیاز دارد لکن آنچه در این بازی بیش از هر چیز اهمیت دارد رعایت موازین اخلاقی از سوی بازیکنان دو تیم است. همین جا اعلام می‌کنم که باشگاه پرسپولیس بردی که در آن بی اخلاقی صورت بگیرد را نمی‌خواهد. بازیکنان ما در وهله اول باید جوانمردانه بازی کنند و پس از آن به فکر شکست حریف باشند. ترجیح می‌دهیم بازنده نتیجه باشیم اما اخلاق را از دست ندهیم چرا که یکایک بازیکنان پرسپولیس الگوی هواداران خود هستند.»


وی با اشاره به پیروزی ارزشمند پرسپولیس مقابل ملوان بیان کرد:« بارها به خود شما گفته بودم که پرسپولیس به روزهای خوب خودش برمی‌گردد و فقط نیاز به زمان دارد. برابر ملوان دیدید که با وجود غیبت مهدی طارمی جوان و آماده توانستیم حریف را شکست دهیم. برتری ما در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و به زودی در میان مدعیان قهرمانی قرار خواهیم گرفت. بازیکنان تیم از فضای ملتهب ابتدای فصل فاصله گرفته‌اند و حالا در وضعی هستند که بسیار پخته‌تر از روزهای اول خود عمل می‌کنند.»


کاشانی درباره اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی چیست، عنوان کرد:« معتقدم هر تیمی که بتواند استفاده بهینه‌ای از فرصت‌هایش کند برنده بازی خواهد بود. در این میان اشتباه مدافعان و دروازه‌بانان هم بسیار مهم است. قطعا تیمی که کمتر اشتباه کند در پایان بازی برنده خواهد بود. تصور من این است که برانکو و کادرفنی تیم توانایی آن را دارند که به خوبی بازیکنان را توجیه کنند که مقابل بازیکنان آماده حریف مرتکب اشتباهی نشوند. اگر با دقت بازی کنیم شکست استقلال غیرممکن نیست.»


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه خواسته‌اش از هواداران این باشگاه چیست، بیان داشت:« آنها سرمایه اصلی ما هستند و یقین دارم که روز دربی تعدادشان بیش از هواداران استقلال خواهد بود. ما سال‌ها با طرفداران پرسپولیس زندگی کرده‌ایم و این بار هم منتظرشان هستیم. از آنها می‌خواهم که به هیچ عنوان اسیر حواشی نشوند و فقط تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند. استقلال را می بریم به شرطی که هواداران تیم اسیر جو منفی ورزشگاه نشوند و با حمایت مناسب خود شرایط پیروزی تیم را فراهم کنند.»


کاشانی در خصوص دربی دوازدهم که با نتیجه تاریخی 6 بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت، تصریح کرد:« اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد، بعید است دوباره تکرار شود. قسمت بود که در آن بازی حضور داشته باشم. آنچه امروز برایم اهمیت دارد شکست مجدد استقلال است. حالا با هر نتیجه‌ای که به دست می‌‌آید.»



انتهای پیام/

برچسب ها: دربی 81
ارسال نظر