صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

تجلیل از نخستین کارمند واحد علوم دارویی با حضور هیات رئیسه

قدردانی از زحمات دلسوزانه حسین صفرپور، همکار بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با حضور رئیس، معاونان، مدیران و برخی کارکنان این واحد دانشگاهی انجام شد.
کد خبر : 46032

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد علوم دارویی در جلسه تجلیل از کارمند بازنشسته این واحد از زحمات صادقانه و دلسوزانه حسین صفرپور در دوران خدمت خود تشکر و قدردانی کرد و خواست تا این واحد را مانند خانه خود بداند.


دکتر سیدمهدی رضایت اظهار کرد: برای حفظ کرامت انسانی ضرورت دارد که همواره از این سرمایه های انسانی تجلیل بعمل آید و نباید این گونه مراسمات کمرنگ و فراموش شود.


مهندس غلامحسن محبتی، معاون اداری- مالی واحد علوم دارویی نیز خطاب به صفرپور گفت: بر این باوریم بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده‌های جدید، امید است این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد.


در ادامه این جلسه، لوح قدردانی و هدایایی از سوی هیات رئیسه واحد تقدیم این کارمند بازنشسته شد و از تلاش‌های چندین ساله او تجلیل به عمل آمد.



صفرپور چهارمین عضو بازنشسته واحد علوم دارویی و نخستین کارمندی است که از بدو تاسیس واحد علوم دارویی در این واحد حضور فعال داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر