صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

رحمان احمدی: برای پس گرفتن صدر به مصاف استقلال می‌رویم/ به‌دنبال قهرمانی نیم فصل هستیم

بازیکن تیم سپاهان گفت: با توجه به اختلاف دو امتیازی که با استقلال داریم شانس زیادی برای پس گرفتن صدر جدول از این تیم داریم.
کد خبر : 45638

رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی امروز این تیم مقابل استقلال گفت: «بازی سختی را مقابل استقلال داریم و همیشه بازی این دو تیم جذابیت و حساسیت خاصی داشته است. در این فصل هم دو تیم در شرایطی به هم خوردند که بالانشین جدول هستند. تیم ما هم وضعیت خوبی دارد و به غیر از وریا غفوری که تنها غایب ما در این بازی است، مشکل خاصی نداریم.»


احمدی در مورد حضور دوباره محرم نویدکیا در سپاهان گفت: «بازگشت محرم به تیم روی روحیه بازیکنان تاثیر زیادی گذاشت. محرم یکی از بزرگترین بازیکنان ایران است و افتخار باشگاه محسوب می شود و احترامش برای همه واجب است و با آمدنش کمک زیادی به سپاهان در ادامه راه می تواند انجام دهد.»


بازیکن تیم سپاهان در خصوص نیمکت نشینی این فصلش افزود: «من نه مشکل بدنی دارم و نه مشکل فنی. نظر سرمربی تیم است و باید به نظرش احترام گذاشت. همانطور که پارسال من در ترکیب ثابت بودم امسال هم گردان دروازه‌بان اصلی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.»


وی با اشاره به راه سخت سپاهان برای دفاع از عنوان قهرمانی، گفت: «تا اینجای مسابقات همه تیم ها در یک سطح نشان دادند و در جدول هم با فاصله امتیاز کمی تیم ها جای گرفتند. تلاش ما این است که قهرمانی نیم فصل را به دست آوریم و برای نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنانی که شرایط بازی را در نیم فصل اول نداشتند، بتوانیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر