صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴

وزیر بهداشت همزمان با عاشورای حسینی خون اهدا کرد + تصویر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، همزمان با عاشورای حسینی با حضور در سازمان انتقال خون از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد و با حضور در پایگاه انتقال خون این سازمان، خون اهدا کرد.
کد خبر : 45529

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر سید حسن هاشمی امروز (شنبه) با حضور در سازمان انتقال خون از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید و با کارکنان این سازمان گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گرفت.


وزیر بهداشت در این بازدید با تاکید بر اهمیت فرهنگسازی اهدای خون در کشور، خود نیز با حضور در پایگاه انتقال خون، خون اهدا کرد.


دکتر هاشمی همچنین با ابراز امیدواری از پیشرفت‌های صورت‌گرفته در زمینه افزایش اهدای خون در کشور و نیز بهره گیری از علم روز در موضوع فرآورده‌های خونی از تلاش دست‌اندکاران سازمان انتقال خون قدردانی کرد.


در روز گذشته همزمان با تاسوعای حسینی در هشت پایگاه انتقال خون در سطح شهر تهران 1840 نفر موفق به اهدای خون خود شدند که از این افراد عده ای با نکوداشت سنت حسنه نذر خون اقدام به اهدای خون کردند.


امروز نیز کلیه پایگاه‌های انتقال خون تا پایان روز و همزمان با عاشورای حسینی پذیرای عزاداران حسینی و اهدا کنندگان خون خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر