صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

استراماچونی پاسخگوی امتیازات سوخته استقلال باشد

سرمربی ایتالیایی استقلال به‌رغم دریافت مطالباتش به ایران بازنگشته است و باید پاسخگوی امتیازات سوخته آبی‌پوشان باشد.
کد خبر : 452137

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ماجرای بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال بیش از اندازه طولانی شده و سرمربی ایتالیایی باوجود دریافت مطالباتش هنوز زمان بازگشت خود را مشخص نکرده است.


روزی که استراماچونی از ایران خارج شد و بیش از هزار هوادار استقلال مقابل ساختمان این باشگاه حاضر شدند و حتی اقدام به صدمه زدن به اموال آبی‌پوشان کردند، اخبار این اقدامات به گوش سرمربی استقلال رسید و او متوجه شد که با حمایت هواداران به خواسته‌هایی که دارد، دست پیدا می‌کند.


سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان پس از فعل و انفعالات زیادی که در راه واریز مطالبات معوقه‌اش وجود داشت با دریافت 160 هزار یورو، دیگر طلبی از استقلال ندارد اما هنوز راضی به بازگشت نشده است. استراماچونی که می‌دانست در غیاب او تیمش به مشکل می‌خورد و امتیاز از دست می‌دهد، متوجه شده که هواداران تا چه اندازه خواهان او هستند و برای همین شروط جدیدی برای بازگشت گذاشته است.


استراماچونی از باشگاه استقلال خواسته تا زمین تمرینی مشخصی برای تیمش آماده شود و مطالبات معوقه تمامی بازیکنان واریز شود تا شاگردانش در ادامه رقابت‌های این فصل بدون دغدغه مالی تمام تمرکزشان را معطوف به شرایط تیم کنند. خواسته‌های استراماچونی معقول است و باشگاه استقلال باید امکانات لازم را برای پیشرفت تیم فوتبالش مهیا کند اما مدیران باشگاه به این نکته توجه کنند که در غیاب استراماچونی تیمشان 5 امتیاز برابر پیکان و ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی از دست داد.


اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال است و تا زمانی که مدیرعامل این باشگاه مشخص نشود در کنار دیگر اعضای هیئت مدیره وظیفه دارند تا از حقوق باشگاه دفاع کنند. استقلال از کورس قهرمانی عقب افتاد و یکی از مقصران این اتفاق سرمربی ایتالیایی تیم است.


مدیران باشگاه استقلال اگر نتوانند در مقابل برآورده کردن خواسته‌های استراماچونی تیمشان را به موفقیت برسانند بدون شک فرصت کسب عنوان قهرمانی از دست می‌رود و هواداران با از دست رفتن جام قهرمانی بار دیگر مدیران استقلال را مقصر ناکامی می‌دانند که باعث شدند سرمربی تیم مدتی را در خارج از ایران باشد و امتیازات ارزنده‌ای هدر برود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر