صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
پورابراهیمی در گفتگو با آنا:

پزشکان با شیوه‌های مختلف از خودپرداز استفاده نکردند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکان سال گذشته از قانون استفاده از کارتخوان‌ها استقبال نکردند و به انحای گوناگون از آن شانه خالی کردند.
کد خبر : 451972

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره نظارت مجلس شورای اسلامی بر روند اجرای قانون استفاده از پایانه‌های فروشگاهی با توجه به لزوم شفافیت‌های مالی اظهار کرد: امسال دولت در لایحه بودجه تأکید بیشتری بر دریافت مالیات از مؤدیان داشته و با توجه به اینکه قانون استفاده از پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در این مجلس تصویب شد، خواهیم توانست نظارت بیشتری بر فعالیت‌های اقتصادی داشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه پزشکان سال گذشته از قانون استفاده از کارتخوان‌ها استقبال نکردند و به انحای گوناگون از آن شانه خالی کردند،  افزود: همه در قبال قانون مساوی هستند و اگر بخواهیم بر اساس قانون در کشور رفتار کنیم همه موظفند قانون را رعایت کنند.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان مالیاتی به‌عنوان بازوی اجرایی دولت مکلف است فعالیت‌های اقتصادی را شناسایی و نسبت به وصول مالیات اقدام کند.


پورابراهیمی با تأکید براینکه مجلس شورای اسلامی باتوجه به شرایط خاص کشور بر حسن اجرای قانون نظارت کامل دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته گزارش دولت درباره نحوه وصول مالیات دربخش‌هایی ناقص بود، اما به نظر می‌رسد امسال عزم بیشتری برای وصول مالیات‌ داشته باشد.


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید منتظر باشیم تا ببینیم وضعیت وصول مالیات در دولت چگونه بوده و چقدر استنکاف از قانون صورت گرفته است، گفت: استفاده از سامانه‌ها، پایانه‌های فروشگاهی و صندوق‌هایی که اطلاعات مؤدیان باید در آن ثبت شود، امری قانونی است که باید اجرا شود و قطعاً اجرای آن را در دولت پیگیری می‌کنیم.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر