صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
معاون وزیر راه:

راه نجات شهرها از آلودگی هوا استفاده از حمل و نقل عمومی است

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: باید به خیابان‌سازی و زیرساخت کمتر توجه کنیم و به سمت حمل و نقل عمومی برویم و امروزه راه نجات کلانشهرها از ترافیک و آلودگی هوا استفاده از حمل و نقل عمومی است.
کد خبر : 451905

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شهرام آدم‌نژاد صبح امروز در آئین اختتامیه جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی که در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: موضوع ترافیکی یکی از مسائلی است که باید همه نهادها برای بهبود این وضعیت توجه کنند و در حوزه مسائل ترافیکی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند فعال شدند و درحال حاضر نیز پلیس به نحو احسن از این مجموعه استفاده می‌کند و امیدواریم اقدامات فرهنگی هم به بهترین نحو ممکن انجام شود تا آمار تصادفات کاهش پیدا کند.


معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: چندی پیش شاهد بودیم که با فرهنگ‌سازی مناسب، همه مردم هنگام رانندگی کمربند ایمنی را می‌بندند، لذا فرهنگ‌سازی مهمترین نکته در راستای کاهش تصادفات است.


وی خاطرنشان کرد: ترمیم وضعیت راه‌ها نیز در کاهش تصادفات مؤثر است و ما معتقدیم در شهرها باید به خیابان‌سازی و زیرساخت کمتر توجه کنیم و به سمت حمل و نقل عمومی برویم و امروزه راه نجات کلانشهرها  از ترافیک و آلودگی هوا استفاده از حمل و نقل عمومی است.


انتهای پیام/۴۱۱۰


انتهای پیام/

ارسال نظر