صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی اهر منصوب شد

غلامرضا مهرخواه در حکمی از سوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سرپرست حراست واحد اهر منصوب شد.
کد خبر : 451266

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر با حضور آرمان میرزارحیمی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و علی سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، مراسم تکریم سرپرست سابق اداره حراست واحد اهر و معارفه سرپرست جدید حراست این واحد دانشگاهی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این مراسم با تشکر از تعامل مثبت بین این واحد دانشگاهی و مدیریت حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بر لزوم حفاظت و حراست از سرمایه‌های مادی و معنوی دانشگاه تأکید کرد.


علی سلیمی گفت: «منافع دانشگاه اولویت اصلی در تمام بخش‌های دانشگاه و از جمله اداره حراست بوده و امید است همین روند به‌صورت رو به رشد ادامه یابد.»


مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز پیشگیری را اولویت اصلی این اداره برشمرد و گفت: «باید با تعریف سازوکارهای پیشگیرانه براساس مقررات و شیوه‌نامه‌های موجود محیطی آرام، سالم و درحال رشد و پیشرفت فراهم کنیم.»


آرمان میرزارحیمی افراد، اسناد و مکان‌ها را سه رکن اصلی دانشگاه برشمرد که این مدیریت در قبال آنها وظایف حراستی و حفاظتی داشته و از تمام همکاران دانشگاهی خواست تا در انجام این مأموریت اداره حراست را یاری کنند.


در ادامه این مراسم غلامرضا مهرخواه به‌عنوان سرپرست جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی و از تلاش‌های ماشااله کلاله‌ای مدیر سابق این اداره تجلیل شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر