صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸
معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها دانشگاه آزاد:

انجام صحیح و به موقع خدمات نقش بسزایی در ارتقای کیفیت دانشگاه دارد

جلسه‌ بهینه‌سازی نحوه وصول درخواست‌ها و نامه‌های مردمی‌ سامانه ارتباط مردمی و پیگیری‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقای کیفیت خدمات سامانه برگزار شد.
کد خبر : 451133

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه بهینه‌سازی نحوه وصول درخواست‌ها و نامه‌های مردمی‌ سامانه ارتباط مردمی و پیگیری ویژه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد نقیب‌زاده معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها، علی فقیه ملک مرزبان مدیرکل تشریفات و پیگیری‌های ویژه و رابطین حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی با سامانه ارتباط مردمی، برگزار شد.


محمد نقیب‌زاده در این جلسه با تأکید بر اهمیت خدمت به جامعه، گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند اگر کسی حاجت یک مؤمن را برآورده کند، به این می‌ماند که یک ماه روز بگیرد. همین حدیث اهمیت خدمت به افراد را آشکار می‌کند. از این رو کار مسئولان سامانه ارتباط مردمی بسیار حائز اهمیت است.


وی افزود: مسئولان این حوزه باید با تمام تلاش و توان خود در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی سریع و دقیق به درخواست‌های مطرح‌شده در سامانه به کار برند.


معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای آموزشی و خدماتی است و از این رو تکریم ارباب رجوع باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: انجام صحیح و به‌موقع خدمات در مجموعه دانشگاه و سامانه ارتباط مردمی می‌تواند نقش بسزایی در ارتقای کیفیت دانشگاه و جذب دانشجو داشته باشد.


نقیب‌زاده با تأکید بر اهمیت امانتداری از اطلاعات و اخباری که به سامانه ارتباط مردمی می‌رسد، گفت: مسئولان این حوزه باید با تمرکز کامل و ارجاع صحیح مشکلات به حوزه‌های مربوطه، درخواست‌ها را با سرعت و دقت پیگیری کنند و با حسن نیت با مراجعین برخورد کنند.


در ادامه، علی فقیه ملک مرزبان مدیرکل دفتر تشریفات و پیگیری‌های ویژه با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی و پیگیری‌های ویژه به منظور برقراری ارتباط مؤثر با دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: اهمیت فعالیت‌های موجود در این سامانه بسیار زیاد است و ما با پیگیری‌های ویژه توانسته‌ایم از مشکلات بزرگی در دانشگاه پیشگیری کنیم. البته سامانه هنوز با مشکلات کوچکی روبروست که تمام تلاش خود را برای رفع کامل این مشکلات به کار خواهیم بست.


وی ادامه داد: رابطین سامانه ارتباط مردمی با حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی، به صورت جزء و با دقت مسائل مربوط به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به ما اطلاع‌رسانی می‌کنند تا مشکلات در اسرع وقت حل شده و کیفیت خدمات دانشگاه ارتقا یابد.


در ادامه این جلسه، رابطین سامانه ارتباط مردمی با حوزه‌های مختلف سازمان مرکزی به بیان مشکلات و پیشنهادات خود به منظور ارتقای عملکرد سامانه ارتباط مردمی دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.


در پایان با اهدای لوح تقدیر، از رابطین فعال این سامانه قدردانی شد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: ارباب رجوع
ارسال نظر