صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین:

دانشجویان از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای رونق تولید ملی استفاده کنند

کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر : 450208

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قزوین، مرتضی موسی‌‌خانی در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، نقش استادان را در توسعه‌ کسب و کار، تجارت و ورود به بازار را مهم ارزیابی کرد.


وی اظهار کرد: «استادان می‌توانند همسو با جهت‌گیری‌های نوین جامعه، دانشجویان را با این مفاهیم آشنا کنند تا تنگناهای موجود در عرصه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی و نرم‌افزار که به دست یکایک شما دانشمندان برطرف می‌شود و می‌توان با کمک به نسل جوان محصولاتی که مبتنی بر فناوری‌های نوین باشد را وارد بازار کرد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نمونه‌های مختلفی از کسب‌وکارهای موفق جوانان را یادآور شد و گفت: «این موفقیت‌ها با بهره‌گیری از هوش و دانش جوانان ایرانی و دانش کسب و کاری که توسط استادان برجسته برای این جوانان فراهم شده‌ به دست آمده است.»


موسی‌خانی با بیان اینکه فاز دوم مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تکمیل شده، اظهار کرد: «توصیه می‌کنم به دانشجویان که از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها استفاده کنند، ما در حال حاضر در فضایی نزدیک به 20 هزار مترمربع آماده‌ برای هر نوع فعالیت علمی و پژوهشی هستیم.»


به گفته وی بیش از 130 مقاله علمی از سراسر کشور در حوزه مدیریت به دبیرخانه‌ی این کنفرانس ارائه شده که از این تعداد 51 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته و مقاله‌های منتخب در نشریات معتبر علمی به چاپ خواهد رسید.


به گزارش آنا، بازاریابی، بازرگانی داخلی، بازرگانی بین‌الملل، کارآفرینی و تجارت الکترونیک از جمله محورهای این کنفرانس بود که مقالات دریافت شده‌ آن در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه شد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر