صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۱۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اعلام کرد؛

سرمایه‌گذاری صاحبان صنایع برای تولید انبوه برخی از دستاوردهای جشنواره پژوهشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: برخی از محصولات ارائه شده در جشنواره پژوهشی البرز از سوی صاحبان صنایع و علاقه‌مندان سرمایه‌گذار به‌منظور تولید انبوه انتخاب شد.
کد خبر : 449751

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج،  محمدحسن برهانی‌فر دبیر ستاد برگزاری این جشنواره با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری، ارائه آثار، برپایی نمایشگاه و روند انتخاب پژوهشگران برتر استان البرز در سال 98 جزئیات این رخداد استانی را تشریح کرد.


وی در حالی که نتایج این جشنواره را افتخارآفرین عنوان کرد گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج میزبان همت‌های بلند، تحقیقات ارزشمند و تلاش‌های اجرایی استان البرز بود و به طور قطع می‌توان آن را یکی از کم‌نظیرترین نمایشگاه‌های این استان دانست.



برهانی‌فر برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاهی برای قطع وابستگی کشور به واردات، ورود نوآوری‌های علمی در عرصه صنعتی کشور و حضور محصولات دانش‌بنیان در بازار خواند و افزود: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه توسط تعدادی از میهمانان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز مورد بازدید قرار گرفت و سبب شگفتی آنان از این حجم نوآوری و دستاوردهای علمی در استان البرز شد؛ به‌گونه‌ای که جایگاه علمی این نمایشگاه رادر حد نمایشگاه‌های بین‌المللی عنوان کردند.


وی با اشاره به برخی از اهداف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی افزود: با استقبال بسیار خوبی که امسال از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان البرز شد، برخی از محصولات ارائه شده در این جشنواره از سوی صاحبان صنایع و علاقه‌مندان سرمایه‌گذار به‌منظور تولید انبوه و ورود به بازار انتخاب شد.



دبیر ستاد برگزاری ششمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 در پایان از همدلی و همکاری شایسته تمامی مسئولین استان البرز در برگزاری این رخداد پژوهشی تقدیر کرد و ضمن ابراز خرسندی از برپایی هم‌زمان نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای در واحد کرج، ابراز امیدواری کرد: افتخارات کسب شده در این جشنواره برای استان البرز ماندگار شود و در آینده شاهد حضور بیشتر ایده‌پردازان، نخبگان، محققان و کارآفرینان باشیم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر