صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸
جلالی:

مقابل پرسپولیس بدون اشتباه خواهیم بود/ گل‌محمدی سرمربی تیم ملی شود

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: پرسپولیس حریف قدرتمندی است و باید مقابل این تیم بدون اشتباه ظاهر شویم.
کد خبر : 449439

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، مجید جلالی در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: برای این بازی وقت بیشتری گذاشتیم. ما در خیلی از زمینه‌ها پیشرفت کردیم اما وقتی نتیجه نگیریم، هیچ‌کدام از این‌ها دیده نمی‌شود. امیدوارم به نتیجه برسیم چون پیشرفت ما کاملاً محسوس است.


وی ادامه داد:‌ پرسپولیس تیم بزرگی است و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. آن‌ها مهدی ترابی را دارند که من تعجب می‌کنم چرا در تیم ملی نبود. مجموعه بازیکنان پرسپولیس تیم قدرتمندی را تشکیل داده و باید روبه‌روی این تیم سنجیده و بدون اشتباه ظاهر شوید و امیدوارم این اتفاق بیفتد.


جلالی درباره حضور گادوین منشا در گل‌گهر گفت: ما صحبت‌هایی انجام دادیم اما هیچ چیز معلوم نیست. یک بازیکن خارجی و یک بازیکن دیگر با هزینه خودشان به ایران می‌آیند و اگر مورد تأیید من باشند جذب می‌شوند.


وی درباره بازیکنان خارجی گل‌گهر که از تیم خارج شدند، گفت:‌ آن‌ها به درد تیم نمی‌خورند و در بازی‌هایی که انجام دادند، این را نشان دادند.


جلالی درباره استفاده از مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی گفت: من اگر در فدراسیون تصمیم‌گیرنده بودم، بدون هیچ وقفه‌ای یحیی گل‌محمدی را سرمربی تیم ملی می‌کردم و تماماً از او حمایت کردم. ما باید داخلی گریزی را کنار بگذاریم و از مربی‌های ایرانی حمایت کنیم. شما اگر به ۱۵ سال پیش برگردید، یک داخلی گریزی بدی وجود داشته و برای این هم برنامه‌ریزی شده است. خود مربی‌ها هم تأثیرگذار بودند و اینکه در اذهان مربی خارجی خوب نشان داده شود، تمهیداتی چیده شده بود.


وی درباره بازیکنان خارجی بی‌کیفیتی که به لیگ برتر می‌آیند، گفت: دلیل آمدن بازیکنان خارجی بی‌کیفیت را خودتان می‌دانید.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر