صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی:

اعلام گرانی بنزین با نامه‌ای سری / در کم‌تر از ۱۲ ساعت، اقناع مردم ممکن نبود

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود به سخنان روز گذشته علی عسگری واکنش نشان داد.
کد خبر : 448362

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روز گذشته علی عسگری رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در همایش «گام دوم انقلاب و رسانه ملی» درباره عملکرد رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی از تصمیم دولت برای بالا بردن قیمت بنزین سخن گفت و به حواشی و فضاسازی‌های فراوانی که برای صداوسیما به وجود آمده بود، پاسخ داد.


 


در پی سخنان علی عسگری، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی‌ خود در این خصوص نوشت:


 


" امروز دکتر علی‌ عسگری بعد از دو هفته، سکوت را شکست و در پاسخ به فضاسازی‌های فراوانی که برای صداوسیما انجام داده بودند، اعلام کرد: افزایش قیمت بنزین چهارشنبه ۲۲ آبان در دولت تصویب شد؛ اما زمان اجرا پنجشنبه ظهر با نامه‌ای سری به ما اعلام شد.



خواسته شده بود از ساعت ۲۴ همان پنجشنبه در خبرها اعلام کنید قیمت به سه هزار تومان افزایش یافته. به نظرشما آیا صداوسیما می‌توانست‌، در کم‌تر از ۱۲ ساعت، برنامه ای برای اقناع مردم در باب این موضوع مهم تدارک ببیند؟!»



 


منبع: باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر