صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

تجلیل از داوران لیگ برتری فوتبال و فوتسال سمنانی

هم‌زمان با روز تربیت بدنی و ورزش از 4 نفر از داوران لیگ برتر فوتبال و فوتسال شهرستان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تجلیل شد.
کد خبر : 44810

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حاشیه دیدار دوستانه فوتسال هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و تیم فوتسال مدیران اجرایی استان سمنان که به مناسبت گرامی‌داشت روز تربیت بدنی و ورزش در مجموعه ورزشی آزادگان این واحد دانشگاهی برگزار شد، از 4 نفر از داوران فوتبال و فوتسال شهرستان سمنان تجلیل شد.


سیدحسین زرگر و رضا عبدوس از داوران فوتبال و محمدعلی ترحمی و عبدالحسین شاهی از داوران فوتسال لیگ برتر کشور که قضاوت این دیدار دوستانه را نیز بر عهده داشتند در پایان این دیدار مورد تقدیر قرار گرفتند.


نکته حایز اهمیت این که این چهار داور جزو خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و از دانش‌آموختگان این مجموعه بزرگ آموزش عالی هستند که همکاری صمیمانه‌ای در برگزاری مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال با واحد سمنان دارند.


سیدحسین زرگر یکی از سه داور کاندیدای انتخاب داور برتر فوتبال در لیگ برتر سال های 92 و 93 دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و رضا عبدوس، محمد علی ترحمی و عبدالحسین شاهی از دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان هستند که در پایان این مسابقه دوستانه فوتبال از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.


محمدرضا میرزایی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ، فتاحی مدیر کل ورزش وجوانان استان، دکتر حسن شکرالهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، طالب بیدختی مدیر کل ثبت و احوال، حسین صیادتوری رئیس هیات فوتبال شهرستان سممنان، خلیلی خواه مدیر کل اقتصاد و دارائی استان ، اسودی مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت ، ایرج کارخائی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان ، عوض بیگی معاون ورزش و جوانان ، شریفی معاون آموزش و پرورش از جمله مدیران حاضر در این مراسم بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر