صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸
مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

ارتقای کیفی بیمارستان‌های دانشگاه آزاد در دور جدید اعتباربخشی درمانی

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: قریب به اتفاق بیمارستان‌های دانشگاه آزاد توسط ارزیابی وزارت بهداشت موفق به کسب درجه یک شده‌اند.
کد خبر : 447712

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، امین قاسم بگلو اظهار کرد: طی جلسه جمع‌بندی اعتبار بخشی بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر درجه اعتباربخشی قریب به اتفاق بیمارستان‌های دانشگاه آزاد توسط ارزیابی وزارت بهداشت موفق به کسب درجه یک شده‌اند.


وی بیان کرد: اعتباربخشی بیمارستان‌های دانشگاه یکی از مسائل پراهمیت برای دانشگاه است که خوشبختانه اخیرا با تدوین مقررات مختص اداره بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نیز تخصیص دو درصد بودجه، راهی برای رفع مشكلات بیمارستان‌ها برای ارتقای كیفیت ارائه خدمات درمانی بیمارستان‌ها نمود می‌یابد.  


مدیرکل دفتر توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دفتر توسعه خدمات سلامت در راستای اعتباربخشی جدید وزارت بهداشت که در ماه جاری صورت می‌گیرد اقدامات مختلف از جمله آموزش و ارزیابی های مختلف انجام داده است و امید است با همکاری مسئولان متعهد و دلسوز بیمارستان‌ها در رعایت استانداردهای اعتباربخشی، شاهد نتایج مطلوب باشیم. 


دفتر توسعه خدمات سلامت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای رعایت استانداردهای اعتباربخشی و ارتقای کیفیت بیمارستان‌های این دانشگاه به طور مستمر به ارزیابی‌های درونی پرداخته و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت، جلسات مختلف آموزش حضوری و مجازی را به منظور تطابق با آخرین استانداردهای وزارت بهداشت برگزار کردند. 


اعتباربخشی بیمارستان‌ها ارزیابی سیستماتیک مراکز ارائه خدمات سلامت با استانداردهای مشخص با تاکید به بهبود مداوم کیفیت، محور بودن بیمار و ایمنی بیماران و کارکنان می باشد و ارزیابی بیمارستان‌های كشور توسط وزارت بهداشت صورت می‌پذیرد.


دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۱۲ بیمارستان تابعه در سراسر کشور از جمله در تهران، مشهد، تبریز، اردبیل، شاهرود، یزد، اصفهان و مازندران است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر