صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸
پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با آنا:

استقلال بهتر از سپاهان بود/ نگرفتن پنالتی به سود آبی‌پوشان شد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: داور با نگرفتن پنالتی باعث شد تا استقلال تلاش بیشتری کند و نشان دهد حریف خطرناکی برای تمامی تیم‌های لیگ برتر است.
کد خبر : 447680

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف سپاهان رفت و این مسابقه در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. این نتیجه موجب شد تا با شکست خانگی شهر خودرو برابر صنعت نفت آبادان، سپاهان به صدر جدول برود و شهر خودرو و استقلال دوم و سوم شوند.


صادق ورمزیار در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: بازی خوب و جانداری از سوی هر دو تیم برگزار شد و شاهد مسابقه درگیرانه‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. سپاهان و استقلال از توان فیزیکی و فنی بالایی برخوردار بودند و تماشاگران و بینندگان بازی از تماشای چنین مسابقه‌ای لذت بردند.


وی ادامه داد: استقلال شکل واقعی خود را درون زمین پیدا کرده است و آندره‌آ استراماچونی توانسته تیمی فوق‌العاده در حد و اندازه قهرمانی بسازد. سپاهان هم با امیر قلعه‌نویی تیمی آماده و قبراق است که شانس زیادی برای رسیدن به مقام قهرمانی دارد.


پیشکسوت تیم استقلال افزود: سپاهان در حملات باهوش بود و روی اشتباه بازیکنان استقلال توانست به دو گل برسد. در مقابل آبی‌پوشان در حملات برنامه‌های متنوعی داشتند و بدون تردید اگر درخشش پیام نیازمند درون دروازه سپاهان وجود نداشت، شاهد پیروزی استقلال بودیم. موقعیت‌های شاگردان استراماچونی از بازیکنان قلعه‌نویی بیشتر بود اما در مجموع هر دو تیم نشان دادند شایستگی‌های زیادی دارند.


وی خاطرنشان کرد: استقلال با داشتن 5 بازیکن در خط میانی، بیشتر سوار مسابقه است و در هر بازی بهتر از دیدار قبلی بازی می‌کند. پنالتی که روز گذشته داور برای استقلال نگرفت، باعث شد تا این تیم تلاش مضاعفی کند و به دو گل برسد. آبی‌ها تا دقایق پایانی برنده بودند و نشان دادند که حریف خطرناکی برای تمامی تیم‌های لیگ برتر خواهند بود.



ورمزیار درباره دیدار استقلال با شهر خودرو و بازگشت سید مهدی رحمتی به ورزشگاه آزادی، گفت: ای کاش شهر خودرو دیروز بازنده نمی‌شد چون شکست خانگی باعث شده تا این تیم که از شکست غیرمنتظره زخمی شده است با انگیزی زیادی به دیدار استقلال بیاید. با توجه به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و پیشرفت محسوسی که تیم استراماچونی دارد، شانس پیروزی استقلال بیشتر از شهر خودرو است و آبی‌ها با پیروزی در این مسابقه عملاً مدعی قهرمانی می‌شوند.


پیشکسوت تیم استقلال تأکید کرد: سید مهدی رحمتی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و تماشاگران این تیم باید احترام او را در جریان مسابقه حفظ کنند. او همواره در دیدارهای مهم دروازه‌بان آماده‌ای بوده و کار استقلال برای زدن گل به این تیم سخت است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر