صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸
امروز؛

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی پزشکی به پایان می‌رسد

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای ثبت‌نام تنها تا نهم آذرماه فرصت دارند.
کد خبر : 447420

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای داوطلبانی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده‌اند یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده بودند، تا شنبه نهم آذرماه ۹۸ ادامه دارد.


بر اساس رای کمیسیون ۷ نفره موارد خاص در تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۸ داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب (حدنصاب مرحله اصلی) هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند، به بیان دیگر هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل‌هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم آن‌ها را کسب کرده باشد.


داوطلبانی که در مرحله اصلی پذیرش این دوره از آزمون در یکی از رشته محل‌ها قبول شده‌اند و با عدم ثبت‌نام یا انصراف رشته محل را ترک کرده باشند، حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند، همچنین مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفان از ثبت‌نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال آینده (دوره ۴۷) محروم خواهند شد.
ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۵۱۳ نفر در ۲۲ رشته است. این ظرفیت در مجموع سهمیه‌های آزاد، مناطق محروم و رزمندگان و ایثارگران است.


فرصت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و داوطلبان جهت انتخاب رشته محل آدرس سایت sanjeshp.ir را مستقیم در نوار آدرس تایپ کنند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر