صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر ملکی تبار در افتتاح چهارمین دفتر منطقه‌ای نظارت:

رویکرد مرکز نظارت به بهبود فعالیت‌ها و عملکرد مدیران دانشگاه آزاد کمک می‌کند

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاداسلامی در افتتاح چهارمین دفتر منطقه‌ای نظارت اظهار کرد: رویکرد مراکز بازرسی به بهبود فعالیت‌ها، عملکرد بهتر مدیران و هوشمند‌سازی فرایندهای مالی کمک به سزایی می‌کند.
کد خبر : 447233

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، چهارمین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه شش شامل استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با حضور دکتر عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرمان افتتاح شد.


دکتر ملکی تبار در این مراسم گفت: در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل گستردگی واحدهای دانشگاهی، تصمیم گرفتیم امر نظارت، بازرسی و ارزیابی واحدها در مناطق صورت پذیرد تا فرایند کار به صورت متمرکز، تجمیعی و کاملاً تخصصی انجام گیرد.


رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هر منطقه به طور متوسط شامل سه استان خواهد بود که منطقه 6 شامل استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.


وی با اشاره به تنوع و گستردگی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: آموزش، امور مالی، امور عملکردی پرسنل و رسیدگی به شکایات از بخش هایی هستند که باید دائماً مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند.


دکتر ملکی تبار ادامه داد: در منطقه ساختاری برای این امور در نظر گرفته می شود که امیدواریم با همکاری مسئولین منطقه ای و استانی این امور در راستای بهبود شرایط دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی مورد نظارت و ارزیابی واقع شوند.


رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاداسلامی اظهار داشت: رویکرد کلی که در مراکز بازرسی وجود دارد به بهبود فعالیت ها، حل مسائل آموزشی، عملکرد بهتر مدیران و هوشمند سازی فرایندهای مالی کمک به سزایی می کند.


وی تأکید کرد: امر نظارت و بازرسی دو سویه است که یک طرف آن بحث مراقبت از بیت المال و طرف دیگر رفع ظلم از طرف مقابل است، مسئولین بازرسی و نظارت باید در هر دو بخش تقوای الهی را پیشه کنند.


دکتر ملکی تبار خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران باید به گونه ای ارتقاء یابد که شایسته آموزش دانشگاه آزاد اسلامی باشد چرا که اساسی ترین و مهم ترین رکن ارتقای مدیریت و تربیت در دانشگاه، اساتید و کارکنان هستند که باید به صورت جدی مورد نظر قرار گیرند.


وی افزود: بیش از یک صد هزار نفر در خانواده اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی عضویت دارند که در اهداف دانشگاه اثرگذار خواهند بود.


رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخش دیگری از ظرفیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شبکه ای از دانشجویان و فارغ التحصیلان است که بیش از شش میلیون نفر فارغ التحصیل و بیش از یک میلیون و دویست هزار دانشجو را شامل می شود.


دکتر ملکی تبار با تاکید بر این موضوع که دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، تصریح کرد: در حفظ این برند باید به شدت کوشا بود که استانداردها و روش های ارتقای کشوری و جهانی آن در نظر گرفته شود.


وی اظهار داشت: ظرفیت هایی مانند کشاورزی و رشته های مهارتی در دوره اخیر و با همت دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی در راستای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل پنجم مورد توجه قرار گرفته اند.


دکتر ملکی تبار گفت: مهارت افزایی افراد و جوانان در اولویت برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته تا زمینه اشتغال فارغ التحصیلان و رفع مشکل بیکاری فراهم شود.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر