صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد بیان کرد؛

نقش استادان گروه معارف اسلامی دانشگاه‌ها در به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد گفت: «نقش استادان گروه معارف اسلامی دانشگاه‌ها در به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی بسیار حیاتی است.»
کد خبر : 446634

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسدآباد، مهدی عسگری‌کیا صبح امروز در نشست مشترک با معاونان و استادان گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اسدآباد، وظیفه استادان گروه معارف را بصیرت‌افزایی و تربیت نسل جوان انقلابی در دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: «استادان گروه معارف مدافع اسلام ناب محمدی (ص) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه‌ها هستند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد افزود: «قطعاً دانشجویان به‌واسطه همین نگاه و برخورد دلسوزانه استادان دانشگاه، به‌ویژه استادان گروه معارف می‌توانند زندگی و آینده خود را درست و صحیح بنا کنند.»


معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد نیز گفت: «روش تدریس صحیح دروس معارف عامل مهمی در تأثیرگذاری و دانش‌افزایی در دانشگاه‌هاست.»


مرتضی اکبری با بیان مسائل و آسیب‌های اجتماعی و ضد فرهنگی در جامعه، وظیفه استادان گروه معارف در هدایت و بصیرت‌افزایی دانشجویان در مقابله با آسیب‌های اخلاقی را بسیار سنگین توصیف کرد.


عوامل جذب دانشجویان به دروس معارف اسلامی


معاون دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد نیز اخلاق را مؤلفه اول زندگی اجتماعی خواند و عنوان کرد: «دانشجو باید به‌واسطه دروس معارف اسلامی، خدا را در زندگی خود پیدا کند که در این صورت اخلاق در اولویت نخست قرار می‌گیرد و دانشجو علاوه بر تلاش برای زندگی دنیوی برای زندگی اخروی نیز تلاش خواهد کرد.»


منصور حیدری با بیان تنوع‌طلبی دانشجویان در ارائه مطالب و وجود عوامل ضد ارزش دین و فرهنگ در جامعه، توانمندی استادان در ارائه روش تدریس جدید و ایجاد مهارت‌های ارتباطی با استفاده از تکنولوژی جدید را عامل جذب دانشجویان به دروس معارف اسلامی و تبادل‌نظر بیشتر با آنها دانست.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر