صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

وزیر کشور: برای برگزاری انتخابات، همکاری مثبت بین دانشگاه‌ها و گروه‌های سیاسی ایجاد شده است

وزیر کشور دانشگاه را مرکز جوشش افکار ، نشاط و پویایی سیاسی دانست و گفت: در فرایند برگزاری انتخابات، همکاری مثبت و مناسبی بین دانشگاه‌ها و گروه‌های سیاسی ایجاد شده است.
کد خبر : 44642

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز -یکشنبه- در اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه‌ها ، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فن‌آوری در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران اظهار کرد:‌ کشور در همه ابعاد در موضعی مقتدرانه و موفق قرار دارد و نقش مؤثر در تحولات منطقه‌ای و جهانی ایفا می‌کند.


وزیر کشور بر تقویت اقتدار داخلی و قدرت ملی کشور تأکید کرد و گفت‌: اتحاد و انسجام در داخل کشور محور اصلی اقتدار داخلی است و کشور ما در بهترین وضعیت امنیتی در منطقه قرار دارد‌.


رحمانی‌فضلی مجموعه اقدامات سیاسی کشور در سال برگزاری انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: انتخابات باشکوه، پایه‌های اقدامات سیاسی کشور را تقویت می‌کند و باید فضای سیاسی کشور را به گونه‌ای مطلوب مدیریت کنیم تا بتوانیم انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم.


وزیر کشور بر تعامل و همکاری استانداری‌ها با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور تأکید کرد و گفت: سیاست دولت تدبیر و امید توسعه‌محور است و امنیت پایدار و نشاط سیاسی در گرو دستیابی به توسعه همه‌جانبه در همه امور مد نظر است.


رحمانی‌فضلی بر اجرای عملی اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم و تکیه بر توانمندی‌های داخلی تأکید کرد و گفت‌: این مهم با ورود هدفمند بخش خصوصی‌، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و رونق صادرات محقق خواهد شد‌.


وزیر کشور گفت : دولت در بخش اقتصاد مقاومتی مصمم است تا این موضوع را با جدیت پیگیری کند و مشارکت مردمی از محورهای مهم پیشبرد آن محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر