صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

عبدی: پرسپولیس با توجه به نیاز کادر فنی بازیکن جذب می‌کند/ برانکو به کارش ادامه می دهد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز جلسه کمیته انضباطی باشگاه برگزار و در مورد بازیکنان متخلف تصمیم‌گیری می‌شود.
کد خبر : 44637

حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست مطبوعاتی بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص جذب دو بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل برای این باشگاه گفت:« تمام مسائل فنی باشگاه مربوط به کادر فنی است و اعضای هیات مدیره در این خصوص دخالت نمی‌کنند. سرمربی بر اساس ایده خود و نیاز تیم فهرست بازیکنانی که مدنظر کادر فنی است در اختیار باشگاه قرار می‌دهد و ما تمام سعی خودمان را برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی انجام می‌دهیم.»


وی ادامه داد:« همان‌طور که در شروع فصل با تایید کادر فنی و شخص برانکو، کار جذب بازیکنان تیم بانجام شد در ادامه لیگ و در فرصت نقل و انتقالات نیم‌فصل هم سعی بر برآورده کردن نیاز کادر فنی داریم.»


عبدی درباره انتشار خبر اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به برانکو بیان کرد:« اصلا بحث اولتیماتوم مطرح نیست، اما باید در مورد مسائل فنی بیشتر صحبت شود چون نتایجی که تیم تا اینجای فصل گرفته است چندان خوب نبود. باشگاه به وقتش در مورد نتایج فنی تصمیم گیری می‌کند.»


وی درباره موارد انضباطی و اخلاقی بازیکنان در بازی مقابل صبا نیز تاکید کرد:« انتظار از بازیکنان زیاد است و آنها باید در فشارها خودشان را کنترل کنند. بعضی مواقع استرس بازی بالاست و این روی عملکرد بازیکن تاثیر منفی می گذارد. در هر صورت امروز کمیته انضباطی باشگاه تشکیل و در مورد اتفاقات بازی مقابل صبا تصمیم‌گیری می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر