صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

عضو دفتر سیاسی حماس خواستار گسترش دایره مشورت‌ها درباره موضوعات مبتلابه جهان اسلام شد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، گسترش دایره مشورت‌ها درباره آنچه جهان اسلام با آن روبه‌روست و تدوین برنامه‌های مقاومتی را ازجمله راه‌های مقابله با توطئه‌های محور صهیونیستی – آمریکایی برشمرد.
کد خبر : 445233

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، اسامه حمدان، صبح امروز در دوازدهمین مجمع عالی بیداری اسلامی با بیان تلاش آمریکا برای قرار دادن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: تقویت فهم مشترک و ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی راه مقابله با توطئه‌های آمریکا و دشمن صهیونیستی است.


عضو جنبش حماس تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد ائتلاف منطقه‌ای برای ایجاد نقطه اتکا و همچنین تفرقه میان کشورهای اسلامی برای پوشاندن جامه عمل به اهداف اسرائیل است.


وی با تأکید بر مقاومت جهان اسلام در برابر توطئه‌های استکبار جهانی تصریح کرد: تقویت فهم مشترک میان امت اسلامی، تکیه بر ارزش‌ها و سنت‌های پیامبر رحمت و تأکید بر وحدت در میان فرزندان جهان اسلام ازجمله راه‌های مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی است.


اسامه حمدان ادامه داد: تقویت ایستادگی علیه تمام سران رژیم صهیونیستی یکی از راه‌های رسیدن به وحدت است که به دنبال آن تقویت مقاومت و وحدت میان جهان اسلام می‌تواند علیه طرح‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مفید باشد.


وی گفت: گسترش دایره مشورت‌ها درباره آنچه جهان اسلام با آن مواجه است، تقویت برنامه‌های مقاومت و تدوین برنامه‌هایی برای ایستادگی در مقابل آن‌ها ازجمله راه‌های مقابله با توطئه‌های آمریکا و دشمن صهیونیستی است.


وی تصریح کرد: امروز در نبردی به سر می‌بریم که این نبرد برای دفاع از ما نیست، بلکه برای ضربه زدن به وحدت کشورهای اسلامی است. امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های جدید برای بازیابی امت اسلامی شاهد رسیدن امت اسلامی به جایگاه شایسته باشیم.


انتهای پیام/4106/4033/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر