صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴
در گفت و گو با آنا

کردنوری: رفتن افشارزاده به ضرر استقلال بود/ امروز تکلیف پول ریوالدو مشخص می‌شود

عضو هیات مدیره استقلال گفت: در شرایطی که استقلال وضعیت حادی را سپری می کند زمان مناسبی برای تغییر مدیر عامل باشگاه نیست.
کد خبر : 44503

عباس کرد نوری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص آخرین وضعیت تعیین مدیر عامل این باشگاه گفت: «تغییر در کادر مدیریتی یک مجموعه نیازمند شرایط خاصی است که در حال حاضر با توجه به حاد بودن شرایط باشگاه استقلال ایجاد تغییرات در کادر مدیریتی به صلاح مجموعه نیست. از سوی دیگر با توجه به مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد کمتر کسی قبول می‌کند که مسئولیت اداره باشگاه را به عهده بگیرد. نکته مهم دیگر هم پیدا کردن فردی است که بتواند در سمت مدیر عاملی استقلال شرایط خوبی را برای باشگاه رقم بزند.»


وی ادامه داد: «با توجه به مسائل مطرح شده در حال حاضر چنین تغییراتی به ضرر باشگاه خواهد بود و ماندن افشارزاده بهترین تصمیمی بود که می‌شد گرفت.»


کرد نوری در مورد وضعیت جذب اسپانسر باشگاه بیان داشت: «با اسپانسر در حال مذاکره هستیم و در روزهای آینده وضعیت باشگاه در این مورد روشن می شود. به هر حال در صورت جذب اسپانسر جدید باشگاه کارش را با سبک دست ادامه خواهد داد. در حال حاضر هم مسئولیت جذب اسپانسر جدید و نحوه بستن قرارداد در مورد مبلغ و شرایط دیگر با خود سبک دست است.»


عضو هیات مدیره استقلال با اشاره به اینکه استقلال تا پایان فصل به 30 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد گفت: «باشگاه در مورد بازیکنان خارجی به یکسری مشکلات برخورد کرد که از لحاظ مالی کار را برای ما سخت کرده است. زمانی که بازیکن خارجی در خصوص طلبش از باشگاه به فیفا شکایت کند و فیفا در این مورد حکم صادر کند ما موظف هستیم تا ظرف مهلت کوتاهی که فیفا تعیین می کند طلب بازیکن را پرداخت کنیم اما با توجه به ارزیابی های صورت گرفته احتمال می رود که ما به 30 میلیارد تومان تا پایان فصل برای تامین هزینه های باشگاه نیاز داشته باشیم. تا الان هم حدود 30 درصد از قراردادها پرداخت شده است که بار مالی سنگینی را برای باشگاه ایجاد کرد.»


وی در مورد وضعیت 40 هزار دلار ریوالدو و مشکل انضباطی کرار افزود: «با توجه به صحبت هایی که عوامل باشگاه با حراست فدراسیون و وزارت ورزش انجام دادند، قرار بر این شد که امروز حراست وزارت ورزش نتیجه این جلسات و صحبت های مطرح شده را اعلام کند. در خصوص کرار هم سرمربی تیم باید در موردش تصمیم‌گیری کند و هیات مدیره در این مسئله دخالت نمی کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر