صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
ابوترابی‌فرد در مراسم بزرگداشت دانشجوی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده:

تربیت نیروی متعهد نتیجه تفکر مبتنی بر علم و معرفت است

امام جمعه موقت تهران گفت: تربیت نیروهای متعهد با ویژگی‌های اخلاقیِ شگرف که مصداق آن شهدا هستند، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 444860

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دانشجوی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده که در مجتمع انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی از زوایای مختلفی می‌توان بحت و گفتگو کرد. انقلابی که چهار دهه پیش رخ داده و اکنون ابعاد مختلفی به خود گرفته است. کارنامه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و تاثیرات آن در گستره عظیم خاورمیانه و منطقه قابل بررسی است.


وی افزود: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت نیروهایی متعهد با ویژگی‌های اخلاقی شگرف و تحسین برانگیز است. مجموعه انسانی عظیمی که سال‌ها پیش در جبهه‌ها حضور یافتند درکل دنیا بی‌نظیر است و امروز این مجموعه با بسیاری از ویژگی‌های مشترک در سوریه، یمن و عراق دیده می‌شود. 


امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: همین مجموعه انسانی معتقد و پرتوان، امروز به مسئله اصلی غرب تبدیل شده است. این ظرفیت عظیم از اسلام و مکتب پیامبراکرم(ص)، اهل‌بیت و مکتب عاشورا نشات گرفته است. تربیت فقیه در نظام انقلابی موجب ایجاد چنین ظرفیتی در نیروی انسانی متعهد شده است.


حجت‌الاسلام ابوترابی فرد بیان کرد: شهدا نتیجه تفکر متبنی بر معرفت، علم و برهان هستند. شهید صدرزاده دانش‌آموخته مدرسه امام صادق(ع) بوده که به‌عنوان یک سرباز خالص و مجاهد خود را به سوریه رساند. این شهید والامقام در وصیت خود از تمام شدن دوران مظلومیت شیعه نوشته و جان عزیز خود را به حضرت زینب کبری(س) تقدیم کرده است.


وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز دنیای اسلام دستاورد این مردان سلحشور تربیت یافته در مدرسه قرآن و عترت است. امید است این دانشکده که به اسم این شهید بزرگوار مزین شده است در راه عظمت علم و اسلام گام بردارد و از بهترین عنایت خداوند متعال بهره‌مند شود.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر