صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸
روحانی در کرمان:

مردم وظیفه خودشان را دادن مالیات بدانند؛ بی‌مایه فطیر است!

روحانی با خطاب قرار دادن مردم به دادن مالیات و وظیفه دانستن آن، گفت: دولت چکار کند؛ بی‌مایه فطیر است باید مالیات داد.
کد خبر : 444609

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر امروز در  در جلسه شورای اداری استان کرمان، اظهار کرد: «ناامید کردن مردم، تخریب و آبروی یک نفر را بردن بسیار آسان است، اما چه کسی می‌تواند این آبرویی را که رسانه‌ای، فردی یا تریبونی از یک نفر و یا یک جمع برده ، بازگرداند».


وی افزود: «اینکه در میان مردم تزلزل فکر و تشویش اذهان ایجاد کنیم و مردم را نسبت به آینده نگران کنیم، هرگز کار درستی نیست؛ اینکه بخواهیم به مردم بگوییم راهی که شما انتخاب کردید، درست نبوده و راهی که ما می‌گوییم درست است، به معنای استکبار است و از این استکبار بالاتر وجود ندارد».


رئیس‌جمهور ادامه داد: «استکبار این است یک جمع، گروه و یا فرد به یک ملت رشید و بزرگ بگوید که همه شما اشتباه می‌کنید و همان چیزی که جمع کوچک ما می‌گوید همان حرف درست است و این همان کاری است که ابلیس در نافرمانی از فرمان حق داشت».


روحانی با اعلام اینکه یک نفر ناآشنا در مسائل بودجه اعلام می‌کنید که نفت نفروشیم، خاطرنشان کرد: «در را قفل کردن هنر نیست باز کردن هنر است. برای اینکه بدانید؛ در سال ۹۰ و ۹۱ که تحریم فشار آورد و فروش نفت ما کمی کاهش پیدا کرد و بعد از برجام نفت آزاد شد یعنی از یک میلیون بشکه نفت به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه رسیدیم».


وی با این پرسش که دولت در این مورد چه بکند، ادامه داد: «بی‌مایه فطیر است بدون پول نمی‌توان کار کرد؛ چقدر می‌توانیم مالیات بگیریم؟ مردم باید همکاری کنند و وظیفه خودشان را دادن مالیات بدانند؛ مالیات را می‌دهیم و می‌گیریم مالیات را که هوا نمی ریزیم؛ مالیات می دهیم امنیت، آموزش، بهداشت، درمان و محیط زیست و انرژی می‌گیریم».


رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر چه به دولت فشار بیشتر شود این بدان معناست که خدا ما را دوست دارد، تصریح کرد: «برخی که انتقاد ناروایی به وزرا وارد می‌کنند و وزرا در دولت ناراحت می‌شوند می‌گویم این کار برای آخرت نعمت است و خدا برای شما درست کرده است».


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
حسین از شمال
15:46 - 1398/08/21
کلا دولت دیگ ول کرده