صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴

ارتقای عضو هیات علمی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی واحد تهران مرکزی

دکتر علی زارعی عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به مرتبه استادی ارتقا یافت.
کد خبر : 44365

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، زارعی دارای مدرک دکتری تخصصی رشته مدیریت ورزشی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی از سال 79 به صورت تمام وقت به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درآمد و اکنون نیز به مرتبه استادی ارتقا یافت.


از جمله فعالیت‌های علمی پژوهشی وی می‌توان از حضور در 9 کنگره بین‌المللی، 13 عنوان مقاله ISI، تعداد 7 عنوان مقاله علمی، اجرای 3 طرح پژوهشی وسمینارها و کنگره های متعدد داخلی و خارجی نام برد.


این گزارش حاکی است، زارعی فعالیت‌های متعددی در حوزه ورزش دارد که می‌توان از عضویت وی در انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی ورزش (ISSA) در بلژیک و انجمن مطالعات اوقات فراغت (LSA) در انگلستان نام برد.


زارعی در سال‌های 82 ،85 و86 به عنوان پژوهشگر نمونه دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی معرفی شد و همچنین در سال‌های 85،82 و 91 از وی به عنوان استاد نمونه قدردانی بعمل آمد و در سال 2003 در کنگره بین المللی جامعه‌شناسی ورزش کشور آلمان به عنوان سخنران برتر انتخاب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر