صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

امین منوچهری: تفکرات تارتار روی بازی من تاثیرگذار بود/ بیشتر به فکر پاس گل هستم تا گلزنی

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با حضور مهدی تارتار در راس کادر فنی راه‌آهن شرایط من هم تغییر کرد و امروز خوشالم در تفکرات تاکتیکی سرمربی تیم قرار دارم.
کد خبر : 44333

تیم فوتبال راه‌آهن در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه دور از انتظار پنج بر صفر تیم استقلال اهواز را شکست داد، نتیجه ای که باعث برکناری سیاوش بختیاری‌زاده از این تیم شد. راه آهن با این نتیجه 9 امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس در رده یازدهم جدول جای گیرد.


در این بازی امین منوچهری مهاجم راه‌آهن بازی خوبی انجام داد و توانست یک گل از پنج گل راه آهن را به ثمر برساند. منوچهری در مورد بازی این تیم مقابل استقلال اهواز به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «در هر صورت تیم ما بعد از تعطیلات نتیجه خوبی کسب کرد و خدا را شکر می کنم که توانستم نقش بسزایی در برد تیمم داشته باشم.»


منوچهری در هفته‌های ابتدایی لیگ نمایش خوبی در بازی هایی که حضور داشت از خودش نشان داد اما در هفته ششم لیگ در بازی مقابل ملوان از سوی کادر فنی در ترکیب تیم جای نگرفت. وی در این مورد گفت: «از لحاظ آماری، من در بازی‌هایی که انجام دادم تاثیرگذار بودم و فقط در هفته ششم در بازی مقابل ملوان به دلایل نامعلومی از ترکیب تیم کنار رفتم و در حال حاضر هم با حضور تارتار به ترکیب برگشتم و خوشحالم که در تفکرات تاکتیکی تارتار جای دارم و می توانم برای راه آهن بازی کنم. خوشبختانه تفکرات تارتار روی بازی من تاثیرگذار بود و من از این بابت خوشحال هستم.»


مهاجم راه آهن روند روبه رشدی در هفته های اخیر لیگ برتر داشته است و با این روند می تواند به فکر آقای گلی در لیگ برتر باشد. البته منوچهری می‌گوید که بیشتر تمرکز خودش را روی نتیجه گرفتن تیم گذاشته است. او در خصوص گلی که در بازی مقابل استقلال اهواز به ثمر رساند افزود: «وظیفه یک مهاجم گل زدن است و هیچ چیز به اندازه گلزنی مهاجمان را خوشحال نمی کند، اما من بیشتر از آنکه به فکر گلزنی باشم به دنبال مهیا کردن شرایط گلزنی برای هم تیمی های خودم هستم. زمانی که در سایپا بودم در کنار من کریم انصاریفرد آقای گل لیگ شده است و امسال هم باید برای مهرداد محمدی چنین فضایی را ایجاد کنم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر