صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شاعری:

مبارزه با فساد و رونق تولید دو روی یک سکه هستند

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید در جریان مبارزه با فساد، گفت: مبارزه با فساد اگر به‌خوبی صورت بگیرد الزاماً منجر به تعطیلی کارخانه‌ها نمی‌شود و می‌تواند واحدهایی که به دلیل سوء مدیریت در آستانه ورشکستگی قرار دارند و دارای بدهی بانکی هستند را مجدداً احیاء کند.
کد خبر : 442975

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از خانه ملت، علی‌محمد شاعری در خصوص جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید در جریان مبارزه با فساد، گفت: مبارزه با فساد اگر به‌خوبی صورت بگیرد الزاماً منجر به تعطیلی کارخانه‌ها نمی‌شود و می‌تواند واحدهایی که به دلیل سوء مدیریت در آستانه ورشکستگی قرار دارند و دارای بدهی بانکی هستند را مجدداً احیاء کند.


نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که بسیاری از واحدهای تولیدی دچار مشکل با دخالت و حمایت قوه قضاییه به چرخه تولید بازمی‌گردند و شاهد رفع مشکلات آن‌ها هستیم، تصریح کرد: اگر مبارزه با فساد به‌صورت اصولی انجام شود منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی نمی‌شود و گامی در راستای اشتغال‌زایی و رونق تولید محسوب می‌گردد.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از واحدهای صنعتی به دلیل بدهی‌های سنگین و عدم پرداخت اقساط سررسید شده در آستانه ورشکستگی هستند و مدیران عامل آن‌ها به دلیل سوء مدیریت و رفتارهای نامناسب تحت تعقیب قرار می‌گیرند، عنوان کرد: به دستور رئیس قوه قضاییه نباید هیچ کارخانه‌ای را به دلیل بدهی و سوء مدیریت مدیران تعطیل کنند و این رویکرد جدید جای تشکر دارد و امیدواریم اقدامات حمایتی از واحدهای صنعتی و تولیدی در این قوه منجر به شکوفایی تولید داخلی شود.


وی با اشاره به اینکه نباید کارگران متضرر شوند و در عین حال رانت، بی‌عدالتی و فساد موجب تعطیلی واحدهای صنعتی شود، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از اقدامات قوه قضاییه در راستای مبارزه با فساد حمایت می‌کند و امیدواریم روند فعلی ادامه داشته باشد و شاهد رونق تولید باشیم.


عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، فقر و بی‌عدالتی و رونق تولید 2 روی یک سکه هستند در مقابل یکدیگر قرار ندارند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر