صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

فتاحی: با برخی نمایندگان توافق کردیم تا مخالفان در سخنان صالحی ممانعت ایجاد نکنند

نماینده مردم ارومیه در مجلس، درباره فعالیت‌هایش در جلسه علنی امروز مجلس گفت: بنده و آقای پیرمؤذن و چند نفر دیگر از نمایندگان به این جمع‌بندی رسیده بودیم که اجازه ندهیم مخالفان طرح در سخنان آقای صالحی اخلال ایجاد کنند، امروز واقعا نفس‌گیر و سخت بود، به لطف خداوند توانستیم از این روز سخت عبور کنیم. 
کد خبر : 43290

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جلسه علنی امروز مجلس و نحوه تصویب کلیات طرح برجام اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی در اکثر مجالس جلسات علنی ویژه به چشم می‌خورد ولی جلسه علنی امروز مجلس یکی از پرشورترین جلسات علنی تاریخ مجالس ایران بود.


وی افزود: مخالفت مخالفان طرح برجام، موافقت موافقان آن و دفاع دولت همگی خاص بودند؛ اخلال‌هایی که برخی در جریان تصویب این طرح ایجاد می‌کردند را هیچ‌گاه حداقل در مجلس نهم شاهد نبودیم.


رئیس فراکسیون اهل سنت در مجلس با اشاره به سخنان علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: حمایت آقای صالحی فوق‌العاده بود، او امروز یک نطق تاریخی در مجلس داشت، همه می‌دانند که آقای صالحی صرفا متعلق به دولت روحانی نیست چراکه وی وزیر امورخارجه دولت قبل هم بود.


وی همچنین درباره رفتار برخی نمایندگان و اخلال‌هایی که در جلسه علنی امروز مجلس ایجاد می‌کردند، ادامه داد: نمایندگان عصاره ملت هستند و برای اینکه مجلس در رأس امور باشد باید در همه مقاطع در جایگاه عصاره ملت قرار گیرد، مخالفان توافق هم باید منافع ملی کشور را در نظر گیرند.


فتاحی خاطرنشان کرد: عده‌ای تندروی‌های زیادی داشتند، نباید اینگونه رفتار می‌کردند؛ این رفتارها مورد پذیرش ملت ایران نیست و همواره می‌خواهند نمایندگان شأن و جایگاه مجلس را حفظ کنند. نباید به گونه‌ای عمل شود که جایگاه مجلس زیر سؤال برود.


انتهای پیام/

ارسال نظر