صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

برگزاری دادگاه متهم تیراندازی مرگبار در دانشگاه آریزونای شمالی

دانشجوی پسر متهم به تیراندازی به دانشجویان در دانشگاه آریزونای شمالی، مسئول یک فقره قتل عمد از نوع اول و سه فقره سوء قصد شناخته شد.
کد خبر : 43067

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از شبکه خبری «سی.ان.ان»، «استیون جونز» 18 ساله، امروز صبح (جمعه عصر به وقت محلی) هنگامی که قاضی «کوکونینو» از او پرسید آیا بر مبنای تصاویر ویدئویی اتهام‌های خود را می‌پذیرد، پاسخ داد: بله.


قرار وثیقه او 2 میلیون دلار تعیین شده است. دادستان گفت جونز حوالی ساعت 1:20 صبح جمعه در حال دعوا با دیگر دانشجویان بود. سپس به سوی خودرو خود دوید و یک تفنگ دستی برداشت.


دادستان افزود: این، یک مورد دفاع از خود نیست. دانشگاه اعلام کرد «کالین بروگ» جان خود را از دست داد و «نیکلاس پیرینگ»، «نیکلاس پراتو» و «کیلی زینتک» مجروح شدند.


«گرگوری تی. فولر» رئیس پلیس دانشگاه، اعلام کرد جونز با کارآگاهان همکاری می‌کرد. فولر گفت به نظر می‌رسد به قربانیان چند بار شلیک شده است.


«ریتا چنگ» رئیس دانشگاه آریزونای شمالی، گفت این دانشگاه «یک تراژدی وحشتناک» را تجربه کردند. او به خبرنگاران گفت: این روزها دانشگاه در وضع عادی به سر نمی‌برد. غم بر قلب ما سنگینی می‌کند.


شلیک در مدارس و دانشگاه‌ها طی ماه‌های گذشته بارها رخ داده و رئیس‌جمهوری آمریکا را وادار کرده است بار دیگر پیشنهاد کنترل فروش سلاح را پیگیری کند؛ موضوعی که با مخالفت شرکت‌های سازنده سلاح روبه‌رو شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تیراندازی آمریکا
ارسال نظر