صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

110 دانش‌آموخته مهندسی صنایع واحد نجف‌آباد فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند

جشن دانش‌آموختگی 110 نفر از دانش‌آموختگان رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه، استادان، دانشجویان و خانواده‌ فارغ التحصیلان برگزار شد.
کد خبر : 43059

به گزارش خبرنگار آنا، معاون فرهنگی دانشجویی واحد نجف آباد در این مراسم با تبریک به دانش‌آموختگان و خانواده­ آنان گفت: امیدوارم دانشجویان از وجود استادان مجرب و باتجربه، امکانات و تجهیزات بسیار خوب واحد بهره کافی را برده و برای ورود به عرصه­‌های آینده آمادگی لازم را کسب کرده باشند.


دکتر محمد سلیمانی با توجه به تاریخچه دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با داشتن یک میلیون و هفتصد هزار دانشجو و حدود پنج میلیون نفر فارغ التحصیل در رشته‌های پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی سرآمد آموزش عالی در بخش غیر دولتی است.


وی ادامه داد: واحد نجف آباد با توجه به شاخص‌های پانزده‌گانه علمی – پژوهشی در بین ده دانشگاه آزاد برتر کشور قرار داشته و توانسته است با تکیه بر جایگاه ممتاز خود نقش ارزنده‌ای را در آموزش عالی کشور ایفا کند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد با توجه به امکانات خوب واحد نجف آباد خاطرنشان کرد: انتظار ما از دانش‌­آموختگان واحد نجف آباد این است که بر اساس دانش و مهارت­‌های کسب شده در دانشگاه، نقش موثری در کارآفرینی و ارتباط با صنعت و علوم کاربردی داشته باشند.


این مراسم با برنامه‌های شاد و متنوع ادامه یافت و در پایان با اهداء لوح سپاس و تندیس، از دانش­­آموختگان تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر