صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

مجلس به مهارت‌آموزی به عنوان یک ضرورت کشور توجه کند

رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: توجه به مهارت در لوایح و طرح‌های فعلی که در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح است مانند ارزش افزوده، مالیات و حذف یارانه‌ها، یک ضرورت متناسب با شرایط کنونی کشور به شمار می‌رود.
کد خبر : 430392

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از سازمان فنی‌وحرفه‌ای، علی اوسط هاشمی با اشاره به اهمیت موضوع مهارت‌آموزی، گفت: انتظار می‌رود حمایت‌های لازم از مهارت‌آموزی توسط دولت انجام شود.


وی در ادامه افزود: توجه به مهارت در لوایح و طرح‌های فعلی که در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح است مانند ارزش افزوده، مالیات و حذف یارانه‌ها، یک ضرورت متناسب با شرایط کنونی کشور به شمار می‌رود.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: مسئولین با وجود در اولویت بودن اشتغال، به موضوع مهارت به عنوان راهکار اصلی حل این معضل  عملاً کمتر توجه کرده‌اند.


هاشمی در ادامه افزود: به عنوان پیشنهاد، کمیسیون آموزش عالی به موضوع مهارت و ضرورت بازنگری در ساختار تشکیلاتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با رویکرد آموزشی و مربیگری نگاه ویژه‌ای داشته باشد.


معاون وزیر تعاون در این باره خاطر نشان کرد: سند ملی مهارت برای کشور به عنوان یک ضرورت باید تدوین شود تا اجماع و جریان سازی را در این حوزه همگرا کند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر