مدیر عامل پرسپولیس پیگیر اختلال در بلیت فروشی به هواداران
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه شهر خودرو در روزهای گذشته با وجود آغاز بلیت فروشی بازی خود برابر پرسپولیس بر خلاف عرف مرسوم از فروش بلیت سهمیه میهمان به هواداران پرسپولیس امتناع کرده است.
در پی این اتفاقات از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواسته شد این مشکل مرتفع شده و منافع و شأن تماشاگران فوتبال محفوظ بماند. بهرغم این اقدامات متأسفانه این مشکل هنوز حل نشده است.
بر همین اساس به اطلاع هواداران پرسپولیس میرساند؛ باشگاه پرسپولیس و شخص مدیرعامل از صبح امروز ، ضمن اعتراض مجدد به وضعیت موجود در حال پیگیری و رایزنی برای حل مشکل پیش آمده برای هواداران هستند.
باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد فضای فوتبال و بهویژه رقابتهای لیگ که عموم مردم با آن درگیر هستند باید فضایی باشد که حس احترام، قانونمندی و امید را به جامعه القا کند و برای این منظور و تلطیف فضای جامعه و روابط آحاد جامعه با یکدیگر، مسئولیت مهمی بر عهده فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاهها است.
باشگاه پرسپولیس همچنین اقدام سایت باشگاه شهر خودرو در حذف بخشهایی از نشان رسمی باشگاه پرسپولیس را مورد اعتراض قرار داده است و با توجه به اینکه بازیها بین پرسپولیس و تیمهای مشهدی همواره عاری از پدیده تنشهای هواداری روی سکوها بوده است، خواهان اصلاح این موضوع شد.
انتهای پیام/4127/
انتهای پیام/