صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴
2 خبر از واحد چابهار؛

مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار شد.
کد خبر : 42791

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار که با حضور اسدی جانشین مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، علی زایی مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و ریاست واحد و تعدادی از مسئولان شهر در محل سالن کنفرانس ابن سینا واحد چابهار برگزار شد، از زحمات مهندس امید ستوده مدیر سابق حراست دانشگاه قدردانی و سعید قنبری به عنوان مسئول حراست دانشگاه معرفی شد.


دکتر محمد حسین یاراحمدزهی با تأکید برجایگاه حراست یادآورشد: مجموعه حراست یکی از اجزای مهم هر سازمانی است به گونه‌ای که از آن به عنوان چشم بیدار جامعه آن سازمان نام برده می‌شود.


وی اذعان کرد: چشم بیدار جامعه باید اختلال‌هایی را که ممکن است جامعه یا سازمان را تهدید کند، شناسایی و در راستای رفع آن کوشا باشد.


در ادامه جانشین مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: رویکرد حراست کل در دوره جدید کمک به ارتقاء مجموعه و به عنوان چشم و گوش بیدار مجموعه است.


با اهداء لوح از زحمات مهندس امید ستوده قدردانی به عمل آمد و حکم مسئول حراست سعید قنبری به وی اعطاء شد. همچنین امید ستوده به عنوان مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر منصوب شده است .


سعید قنبری به مدت 3 سال مسئولیت حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر مشغول خدمت بوده است.


سالن کنفرانس ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار افتتاح شد


مراسم افتتاحیه سالن کنفرانس ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار، سایت مجهز به 22 سیستم کامپیوتر جدید، کتابخانه با بیش از 14000 هزار جلد کتاب، اتاق مانیتورینگ، پارکینگ و دفتر تشکل‌ها و بسیج دانشجویی از سوی اسدی جانشین مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، علی زایی مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، سرپرست دانشگاه نیک‌شهر و ریاست واحد و دفتر فرهنگ یارمحمدی افتتاح شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر