صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری جشنواره تئاتر خیابانی «بهاریه» برگزار می‌کند

شهرام کرمی از تصمیم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برپایی جشنواره تئاترخیابانی در سال آینده تحت عنوان بهاریه خبر داد.
کد خبر : 4278

شهرام کرمی- مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران - در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری با استفاده از اجرای نمایش خیابانی به عنوان مردمی‌ترین نمایش در مناسبت‌های مختلف جشنواره‌ای تحت عنوان بهاریه را برگزار می‌کند. »


وی افزود:‌ «پس از برگزاری موفقیت‌آمیز و اجرای آثار پرمخاطب جشنواره خیابانی «من انقلابی‌ام» این سازمان در پی تخصیص بودجه لازم برای برگزاری جشنواره‌ای دیگر است. از آنجا که اجرای تئاتر خیابانی سهل‌تر از تئاتر صحنه‌ای است و هزینه آنچنانی نمی‌طلبد سازمان فرهنگی هنری شهرداری در فصل بهار برپاکننده جنشواره‌ای دیگر خواهد بود.»


مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین بیان کرد: «جشنواره تئاتر خیابانی «من انقلابی‌ام» از 12 تا 22 بهمن ماه با مضامینی چون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و موضوعات اجتماعی برگزار شد. در این جشنواره 25 گروه نمایشی 250 اجرا در مکان‌های عمومی چون پارک‌ها، میادین،مدارس و ایستگاه‌های مترو داشتند و حدود 43 هزار مخاطب را را به خود جلب کردند که منتخب این آثار در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری نیز به اجرا در آمد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر