صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

در خواست پلیس آگاهی از مردم برای شناسایی دو برادر قاتل+عکس

پلیس آگاهی از شهروندان خواست دو بردار قاتلی که در یک نزاع خیابانی بر سر چشم در چشم شدن، جوانی 25 ساله را به قتل رساندند، شناسایی کنند.
کد خبر : 42757

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در ساعت 22:00 تاریخ 4 مرداد ماه سال 90 وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در منطقه تهرانپارس – محدوده میدان پروین به کلانتری 126 تهرانپارس اعلام شد.


با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی 25 ساله بنام «حمید . ز» مورد اصابت ضربات متعدد قمه و شمشیر قرارگرفته است. بلافاصله این شخص به بیمارستان منتقل اما متأسفانه با وجود اقدامات درمانی، به علت اصابت ضربات به ناحیه سر، شکم و سینه و شدت جراحات وارده فوت می‌کند .


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


اظهارات برادر مقتول


برادر مقتول نیز که به همراه برادرش ( مقتول ) مورد اصابت ضربات قمه از ناحیه دست قرار گرفته بود، ضمن معرفی دو برادر به نام‌های سعید ( متولد 1369 ) و مسعود ( متولد 1367 ) به عنوان عاملان جنایت در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : « به همراه برادرم حمید در حال عبور از خیابان 196 تهرانپارس بودیم که سعید و مسعود با یک دستگاه خودرو سواری مزدا 323 از مقابل ما عبور کردند؛ مابین ما با این دو برادر، پیش از این اختلاف و کینه شدیدی ایجاد شده بود و همین علت باعث چشم تو چشم شدن با یکدیگر و نهایتا آغاز درگیری من و حمید با آنها شد. با شروع درگیری، ناگهان سعید و مسعود به سمت ماشین خود رفته و دو قبضه شمشیر و قمه از داخل ماشین بیرون آورده و به سمت ما حمله ور شدند؛ سعید چند ضربه به سمت برادرم ( مقتول ) پرتاب کرد و مسعود نیز با شمشیر به سمت حمله ور شد که من از ناحیه دست مورد اصابت ضربه قرار گرفتم، در همین حین حمید نیز به علت اصابن ضربات به ناحیه شکم و سینه روی زمین افتاد و سعید و مسعود به سرعت سوار ماشین شده و از محل فرار کردند.»


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد : کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت متهمین در منطقه تهرانپارس – خیابان 206 شرقی به این محل مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که این دو برادر از اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس هستند که بارها به اتهام «درگیری» ، «ضرب و جرح» و «قدرت نمایی با سلاح سرد» توسط کلانتری و پلیس امنیت دستگیر و روانه زندان شده و این بار نیز پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از محل سکونت خود متواری شدند.



مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان این خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و به جهت شناسایی مخفیگاه متهمین و دستگیری آنها، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از تمامی شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر این دو متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد این افـراد در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055510 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: برادر شمشیر قتل قمه
ارسال نظر