صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

اعلام برنامه مسابقات تکواندو گرندپریکس منچستر/ مبارزه 5 ایرانی در روز نخست بازی‌ها 

برنامه مسابقات تکواندو گرندپریکس منچـستر اعلام شد و یعقوبی، اسبقی عمیدی، مردانی و ایزدی نمایندگان ایران در روز نخست این رقابت‌ها هستند.
کد خبر : 42372

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به میزبانی شهر منچستر انگلیس برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی در گروه مردان و کیمیا علیزاده و شکرانه ایزدی در گروه زنان به مصاف رقبایش خواهد رفت.
مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 از روز جمعه (24 مهرماه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان آغاز می‌شود که از تیم ایران، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، امید عمیدی، سجاد مردانی و شکرانه ایزدی به مصاف حریفانشان خواهند رفت.
روز شنبه (25 مهرماه) و در دومین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران سه وزن 58- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان پیکار می‌کنند که نمایندگان کشورمان، آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده و کیمیا علیزاده هستند.
یکشنبه (26 مهرماه) نیز مسابقات با مبارزات تکواندوکاران اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان به پایان خواهد رسید که مهدی خدابخشی بعنوان تنها نماینده کشورمان در این روز برروی شیاپ‌چانگ می‌رود.


مسابقات مقدماتی گرندپریکس (G4) با حضور 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک سهمیه آزاد برای کشور میزبان برگزار می‌شود و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.


ملی‌پوشان تکواندوکار در دو دور قبلی مسابقات گرندپریکس که در ترکیه و روسیه انجام شده بود موفق به کسب سه مدال طلا،یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر