صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کنسرت و مسترکلاس نوازندگان جمهوری چک در نیاوران

کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون با حضور هنرمندانی از جمهوری چک 14 مهر ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
کد خبر : 42072

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، یاروسلاو سوتسنی نوازنده ویلن و لادیسلاو هوراک نوازنده آکاردیون قرار است در فرهنگسرای نیاوران قطعاتی از آستور پیازولا، ریچارد گالیانو، الفرد شنیتکه، ریچارد جالیانو و ... را برای علاقه‌مندان به موسیقی اروپایی اجرا کنند.


یاروسلاو سوتسنی از مهمترین ویولونیست‌های معاصر در جمهوری چک و از شخصیت‌های متمایز عرصه موسیقی اروپا است. وی موسیقی را با حضور در کلاس‌های پروفسور Porpisil و پروفسور Snitil فرا گرفت.


فعالیت حرفه‌ای این هنرمند به عنوان سولیست در کنسرواتوار پراگ و آکادمی هنرهای اجرایی پراگ آغازشد .وی در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای موسیقی آموخته‌هایش را با شرکت در مستر کلاس‌هایی با ویولون نوازان مشهور جهان نظیر Milstein و Kremer کامل کرد.


به منظور آشنایی بیشتر نوازندگان ایرانی با مهارت‌ها و تکنیک‌های نوازندگی ساز ویولن کارگاه تخصصی آموزش ویولن نیز دوشنبه 13 مهر ماه ساعت 13 تا 15 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. حضور در این مستر کلاس برای عموم علاقه‌مندان و هنرجویان رایگان است.


کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون سه‌شنبه 14 مهرماه ساعت 21 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر