صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نوجوان 16 ساله، عامل اصلی دستبرد به اموال خودروهای سنگین

نوجوان 16ساله‌ای که مدعی است به خاطر ترس از کتک‌کاری های پدرش به اموال خودروهای سنگین دستبرد می‌زد، با تلاش ماموران کلانتری شهید باهنر دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.
کد خبر : 41803

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این پرونده به خراسان گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد از داخل خودروهای کامیون و تریلی پارک شده در شرق مشهد، طرح ویژه ای از سوی ماموران سرکلانتری شرق برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار قرار گرفت. سرهنگ حجت نیکمرام افزود: ماموران کلانتری شهید باهنر پس از مدتی گشت زنی نامحسوس پنج شنبه گذشته نوجوانی را که داخل یک کامیون در حال سرقت بود مشاهده و او را دستگیر کردند. وی افزود: در بازرسی از منزل سارق، مقادیری لوازم و قطعات مسروقه خودروهای سنگین کشف شد و این نوجوان مورد بازجویی قرار گرفت.


سرهنگ نیکمرام تصریح کرد: متهم که به مواد مخدر اعتیاد دارد مدعی شد: مادرم طلاق گرفته است و من با پدر معتادم زندگی می کنم. او مرا نیز به مواد مخدر آلوده کرد تا از راه سرقت، هزینه های اعتیاد را تامین کنم چرا که پدرم به دلیل اعتیاد به مواد مخدر صنعتی توان کار ندارد.


او با توسل به زور و تهدید، مرا وادار می کرد به خودروهای سنگین دستبرد بزنم و اگر دست خالی به خانه بازمی گشتم مرا کتک می زد. من هم که از او می ترسیدم مجبور بودم هر طور شد، اموال مسروقه را به خانه ببرم. رئیس پلیس مشهد اضافه کرد: با توجه به اعترافات این نوجوان، پدر وی نیز با هماهنگی قضایی دستگیر شد و متهم نوجوان تحت حمایت مراکز امدادی قرار گرفت. این درحالی است که تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه نیز ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر