صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

گواردیولا:‌ نگران نیستم چون می‌دانم صعود می‌کنیم

سرمربی تیم بایرن مونیخ آلمان با وجود تساوی بدون گل مقابل شاختار دونتسک امید بسیاری به صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد.
کد خبر : 4180

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ بامداد امروز بایرن مونیخ آلمان در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم شاختار دونتسک اوکراین رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.


این تساوی بیش از آنکه به سود باواریایی‌ها باشد برای شاختار وضعیت را بهتر کرد زیرا آنها در صورت پیروزی 1 بر 0 یا تساوی 1بر1 در آره‌نا می‌توانند جشن صعود به مرحله بعدی مسابقات را در آلمان برگزار کنند هر چند آنها کار بسیار سختی را برای رسیدن به این هدف مقابل باواریایی‌ها دارند.


تساوی با شاختار اما سرمربی قرمز‌های آره‌نا را نگران نکرده و او به صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان ایمان دارد.


پپ گواردیولا گفت:‌ نگران نیستم چون می‌دانم تیمی که به یک چهارم نهایی می‌رود بایرن است. بازی خوبی را مقابل شاختار انجام دادیم و آنها مقابل ما فقط دفاع کردند.


وی ادامه داد:‌وضعیت در آره‌نا بسیار متفاوت خواهد بود زیرا آنجا ما فقط حمله می‌کنیم و تنها برای پیروزی مقابل حریف خواهیم جنگید و البته شک ندارم به این هدف می‌رسیم.


وی اضافه کرد: اخراج ژابی برایمان گران تمام شد زیرا مجبور شدیم دقایق زیادی را با 10 نفر مقابل شاختار به کار خود ادامه دهیم هرچند به بازی مسلط بودیم اما گلی را نتوانستیم وارد دروازه حریف کنیم، کاری که قطعاً در بازی برگشت اتفاق خواهد افتاد.



انتهای پیام/

ارسال نظر