صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سرپرست دانشگاه آزاد هرمزگان:

تعامل سازنده با والدین و اجتماع از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی کیفیت است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر حفظ حرمت و تکریم معلمان، تعامل سازنده با والدین و اجتماع را از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی کیفیت عنوان کرد.
کد خبر : 417584

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، احسان کامرانی صبح امروز در همایش سراسری مدیران، کارکنان و معلمان سمای بندرعباس که با حضور رئیس مراکز سمای هرمزگان در سالن شهید مطهری دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای بندرعباس برگزار شد، با یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این بیانیه سندی جامع و کامل برای رسیدن به توسعه پایدار است که همه باید حداقل یک‌بار آن را به خوبی مطالعه و متناسب با مأموریت خود از ظرفیت‌های اندوخته آن بهره‌برداری کنند.



وی با تأکید بر ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی و لزوم توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی عنوان کرد: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار تزکیه و خودسازی از مهم‌ترین اهداف انقلاب است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر حفظ حرمت و تکریم معلمان، تعامل سازنده با والدین و اجتماع را از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی کیفیت عنوان کرد و خواستار تداوم  جلسات و غنابخشی علمی به همایش‌های دانش آموزی و دانشجویی شد.


رئیس مراکز سمای هرمزگان نیز در ابتدای این همایش با تبریک سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس از حضور احسان کامرانی در جمع خانواده سما تشکر کرد و افزود: حضور ایشان در این مراسم نشان‌دهنده اهمیت زیادی است که برای حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و نسل آینده قائل هستند.



احسان محمدی‌نژاد با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدرسه مکانی برای ارائه خدمات متنوع آموزشی است که در آن بر ارجح‌دانستن تعلیم و تربیت چندوجهی بر آموزش انسان‌های تک‌بعدی تأکید شده، اذعان کرد: مسئولیت ما آماده‌کردن دانش‌آموزان برای پذیرفتن نقش‌هایی است که در آینده باید برعهده بگیرند.


وی بر لزوم تقویت مهارت‌های حل مسئله، تفکر انتقادی، کار گروهی و ... تأکید و تصریح کرد: باید در کنار عناصر منجر به تعالی فردی، عناصر مربوط به تعالی اجتماعی همچون هویت، سبک زندگی و احساس مفیدبودن را با روش‌های مبتکرانه و بدیع به دانش‌آموزان انتقال داد.



برگزاری کارگاه روش تدریس و جلسه پرسش و پاسخ با حضور محمود صباحی‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه و متخصص علوم تربیتی پایان‌بخش این برنامه بود.


به گزارش آنا، این همایش هرساله در ابتدای سال تحصیلی و برای هماهنگی و مرور مسائل آموزشی-تربیتی و بخشنامه‌های حوزه مدارس سما در مرکز آموزشی و فرهنگی سمای بندرعباس برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر