صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

حکیمی‌پور: مردم شفاف و کامل در جریان امور دیپلماسی قرار بگیرند

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی کماکان باید کاملاً شفاف باشد و مردم در جزئیات این کنشگری بین‌المللی قرار گیرند، نباید طوری برخورد شود که گویا مردم نامحرم هستند.
کد خبر : 416581

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی حزب اراده ملت، جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد.


احمد حکیمی‌پور دبیرکل حاما در ابتدای این جلسه گفت: متأسفانه بعد از حملات نیروهای یمنی به تأسیسات نفتی عربستان سعودی و مانور رسانه‌های معاند که بدون سند و مدرک مدعی شده‌اند این حملات از ایران صورت گرفته کشور تا آستانه درگیری جنگ رفته و فضا به شدت تند شده بود. البته بنده معتقد هستم درگیری نظامی منتفی است، اما جمهوری اسلامی آمادگی لازم را برای متجاوزان و جنگ‌طلبان دارد.


وی ادامه داد: امیدواریم کماکان دیپلماسی فعال ایران حقوق و منافع ملت ایران را در مجامع بین‌الملل حفظ کرده و همچنان به صلح و ثبات منطقه منجر شود.


حکیمی‌پور افزود: از فرصت حضور ظریف و رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل برای بیان منافع ملى و صلح جهانی باید استفاده شود. دیپلماسی جمهوری اسلامی کماکان باید کاملاً شفاف و مردم کاملاً در جزئیات این کنشگری بین‌المللی قرار گیرند. نباید طوری برخورد شود که گویا مردم نامحرم هستند. شفافیت دیپلماسی با مردم به وحدت ملی کمک می‌کند.


وی در پایان گفت: با توجه به رویدادهاى اخیر داخلى، منطقه‌ای و بین‌المللى دفتر سیاسى حزب بیانیه تحلیلى آماده کرده است که به اطلاع عموم خواهد رسید.


در ادامه جلسه جزئیات و نتیجه «مجمع موثرین» حاما (پلنوم) مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طی سومین «مجمع مؤثرین» بر اساس رأی اعضای ارشد حاما تصمیم بر آن شد که حزب اراده ملت در قالب سازوکار جبهه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش‌آفرینی کند.


دستور بعدی جلسه تعیین رئیس ستاد انتخابات بود که با اکثریت آرا اسماعیل مختاری که پیش از این ریاست دفتر سیاسی را به عهده داشت با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات حزب اراده ملت انتخاب شد.


گفتنی است پس از پایان این جلسه حزب وارد فاز ستادی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر